خبرگزاری کار ایران

رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی به عنوان نامزد مطلوب اصلاح‌طلبان در این انتخابات پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۰۹

اصولگرایان با مصادره روحانی به دنبال توجیه شکست خود در انتخابات و حفظ نیروها و بدنه خود هستند.

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصولگرایان با مصادره روحانی به دنبال توجیه شکست خود در انتخابات و حفظ نیروها و بدنه خود هستند.

رسول منتجب نیا درباره ادعای برخی اصولگرایان مبنی بر اینکه روحانی یک اصولگراست،به ایلنا گفت: علت اصلی این ادعا به این خاطر است که همواره رقابتی بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حاکم بوده و اصولگرایان که پس از هشت سال حضور در قدرت به دلیل برخی عملكردهایشان انتخابات را باخته‌اند نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند لذا چنین ادعایی را سر می‌دهند.

این فعال سیاسی ادامه داد: نامزدهای اصولگرایان نه تنها رای نیاوردند بلکه میزان آرای آن‌ها خیلی هم پایین بود ولی نامزدهای اصلاح‌طلبان پیش از اجماع آرای بالایی داشتند و پس از اجماع نیز پیروزی آنان در مرحله اول رقم خورد.

منتجب نیا ادعای حمایت اصولگرایان از روحانی را رد کرد و تصریح کرد: روحانی در انتخابات همواره مورد حمایت اصلاح طلبان به ویژه آقایان هاشمی و خاتمی بود و هیچ گروهی از اصولگرایان مگر افراد محدودی به صورت انفرادی از ایشان حمایت نکردند.علاوه بر آن برخی طیف‌های اصولگرایی خواستار اعلام برائت جامعه روحانیت مبارز از مواضع روحانی بودند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: روحانی همواره مستقل و معتدل بوده است و اگز زمانی نیز عضو جامعه روحانیت بوده ولی هیچ‌گاه در این تشكل به صورت فعال حضور نداشته است و به فرض اگر هم روحانی اصولگرا بوده، ولی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد مطلوب اصلاح طلبان بود و به عنوان نامزد مطلوب اصلاح‌طلبان و با حمایت هاشمی و خاتمی در این انتخابات نیز پیروز شد.

وی در پایان اضافه کرد: اصولگرایان با اعلام چنین سخنانی به دنبال توجیه شکست خود در انتخابات و حفظ نیروهای خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز