خبرگزاری کار ایران

در جمع علما و روحانیون مطرح شد؛/۸/

انتقاد رییس‌جمهور منتخب از گمانه زنی‌ رسانه‌ها درباره کابینه

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۹

برخی امروز با گمانه زنی‌ها هم خود را و هم دیگران را خسته می‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌آورند.

رییس‌جمهور منتخب با انتقاد از بعضی گمانه زنی‌ها درباره کابینه گفت: برخی امروز با گمانه زنی‌ها هم خود را و هم دیگران را خسته می‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌آورند. گاهی هم برخی از سخنان و گفتار‌ها خیلی با اخلاق اسلامی سازگار نیست. رسانه‌ای کسی را به عنوان کاندیدای یک وزارتخانه معرفی می‌کند رسانه دیگر آن را نقد می‌کند، رسانه دیگر برای او شرط و شروط می‌گذارد، این جز خستگی ذهنی و فکری چیز دیگری را برای مردم به بار نخواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی در جمع علما گفت: من مدتی است با دوستان و عزیزانی که نه ادعایی و نه مطالبه‌ای دارند با دقت کار بررسی افراد برای حضور در کابینه را اغاز کرده‌ام و به حول و قوه الهی امیدوارم در مدت مقرر بتوانم شایسته‌ترین‌ها را بدون در نظر گرفتن مسائل حزبی و جناحی انتخاب کنم.

روحانی افزود: تقاضای من از همه روحانیت این است که در این ماه رمضان از یک طرف مردم را با مشکلاتی که امروز کشور با آن مواجه است آشنا کنند و از سوی دیگر مطالبات مردم را در چارچوب امکانات موجود کشور تعریف کنند و از سوی دیگر از همگان بخواهند با صبر و امیدشان دولت یازدهم را کمک کنند که تدبیر این دولت بدون اعتماد و امید مردم راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: از همه شما عزیزان و از همه مردم عزیز كشورمان در ماه رمضان و ماه برکت التماس دعا دارم. امیدوارم به حول و قوه الهی در مسیری که مردم عزیز ما خواستار آن هستند گام برداریم و بتوانیم خدمتگذار خوب و شایسته‌ای برای مردم عزیزمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز