خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رییس‌جمهور منتخب؛

باید با سخنان امیدوار کننده دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد

کد خبر : ۸۶۷۹۴

علما و روحانیون هم وظیفه مرزبانی از عرصه‌های فرهنگی و دینی کشور را برعهده دارند و جلوی نفوذ دشمنان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب ملت ایران روز پنجشنبه با آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با تبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گفت: با برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری، حماسه سیاسی چشم‌گیری خلق شد.

وی با بیان این‌که «همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اخیر خوب و شایسته بودند» افزود: مردم یک عالم و روحانی را انتخاب کردند و نشان دادند که به روحانیت امیدوار و علاقه‌مند هستند.

وی تصریح کرد: علاقه مردم به روحانیت که آن را همیشه پناهگاه خود می‌دانند، یک زمینه فطری و ریشه‌ای عمیق دارد.

این مرجع تقلید با قدردانی با مرزبانان کشور، اظهار کرد: علما و روحانیون هم وظیفه مرزبانی از عرصه‌های فرهنگی و دینی کشور را برعهده دارند و جلوی نفوذ دشمنان ایستاده‌اند.

وی با اشاره سوابق روشن و تجربیات روحانی از جمله در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امور فرهنگی گفت: امروز شخصیتی به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب شده که نسبت به جریان‌های متعارف و مسائل در داخل و خارج از کشور مهارت، با مسائل طلبگی و مرزبانی از فرهنگ دین آشنایی دارد.

وی افزود: همیشه باید سخنان امیدوار کننده گفت و دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد.

نوری همدانی با اشاره به مشکلات کشور مانند گرانی و بیکاری، تصریح کرد: مردم نمی‌گویند که مشکلات باید خیلی فوری حل شود و متوقع هم نیستند اما امیدوارند قدم‌های موثری برداشته شود.

وی به نیازهای کشور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی اشاره کرد و گفت که برای حل مشکلات، رونق این بخش‌ها و پیشرفت کشور، سرمایه‌های مردمی و منابع کشور باید به کار گرفته شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات استکبار جهانی برای به تسلیم کشاندن امت های اسلامی، مواضع دکتر روحانی را در این‌باره خوب و هوشمندانه توصیف کرد.

روحانی نیز در این دیدار با تشکر از آیت‌الله نوری همدانی، گفت که برگزاری موفق انتخابات اخیر ریاست جمهوری توانست تلخی‌هایی را که در کشور وجود داشت از بین ببرد و مردم امروز شادمان و برای حل مشکلات امیدوار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز