خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت دفاع:

نظام در مساله هسته‌ای اهل کوتاه آمدن نیست

کد خبر : ۸۷۶۷۱

در این دوره حضرت آقا با هوشیاری اجازه ندادند کسی یا جریانی از نام ایشان برای تبلیغ کاندیدای خاصی استفاده کند.

سردار دهقان گفت: اتفاقات مصر، بیش از پیش ارزش عنصر ولایت فقیه را در جامعه روشن می‌کند چرا که تنها ولی فقیه است که می‌تواند در موقع لازم ظرفیت‌های اجتماعی را فعال کرده و به صحنه بیاورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار دهقان معاون سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع پاسداران ستاد نیروی زمینی سپاه با اشاره به شرایط پیش از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط حساس کشور و با بصیرتی که دارند، امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و برای اولین بار اعلام کردند حتما کسانی هم که به نظام اعتقاد ندارند اما کشورشان را دوست دارند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه انتخابات اخیر را از جهات مختلف تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواند و اظهار داشت: ‌میزان حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم بود و در این دوره حضرت آقا با هوشیاری اجازه ندادند کسی یا جریانی از نام ایشان برای تبلیغ کاندیدای خاصی استفاده کند.

معاون سیاسی وزارت دفاع متوسط شرکت در انتخابات را از ابتدای انقلاب حدود 65 درصد عنوان کرد و افزود: در این دوره علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن و سیاه‌نمایی‌های آن‌ها حدود 73 درصد در انتخابات شرکت کردند و انتخابات هم آنقدر شفاف و روشن بود که همه شبهات در این زمینه رفع شد و حتی بزرگترین دشمنان نیز مجبور شدند به صحت و سلامت انتخابات در ایران اعتراف کنند.

دهقان آثار و برکات این حضور را فراوان دانست و گفت: بسیاری از آثار این انتخابات در آینده نمایان می‌شود البته دشمنی دشمنان ادامه می‌باید چرا که مسئله هسته‌ای و انتخابات بهانه‌ای بیش نیست و آن‌ها با کلیت نظام مخالف هستند و البته نظام هم اهل کوتاه آمدن نیست لذا نباید توقع داشته باشیم دشمنی آن‌ها را از بین برود.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به سؤالی در خصوص رویدادهای اخیر مصر، تصریح کرد: اتفاقات مصر، بیش از پیش ارزش عنصر ولایت فقیه را در جامعه روشن می‌کند چرا که تنها ولی فقیه است که می‌تواند در موقع لازم ظرفیت‌های اجتماعی را فعال کرده و به صحنه بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز