خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم:

دیدگاه‌های آیت الله هاشمی در مسائل مختلف می‌تواند راهگشا باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۲۵

بسیاری از بزرگان، علما، اساتید حوزه و شخصیت‌های موجه حوزه، معتقدند دیدگاه‌های آیت الله هاشمی در مسائل مختلف می‌تواند راهگشا باشد/ بزرگان، اساتید و علما، با عمده نظرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، همراهی و موافقت دارند.

ایلنا: مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، گفت: بسیاری از بزرگان، اساتید، علما و شخصیت‌های موجه حوزه علمیه قم، نسبت به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، نظر بسیار مثبتی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: بسیاری از بزرگان، علما، اساتید حوزه و شخصیت‌های موجه حوزه، نسبت به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، نظر بسیار مثبتی دارند و دیدگاه‌های ایشان را به جز چند مورد، در مسائل مختلف می‌پسندند و به دیدگاه‌های ایشان احترام می‌گذارند، چرا که معتقدند دیدگاه‌های ایشان در مسائل مختلف می‌تواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کلباسی اضافه کرد: البته این به معنای مطلق گرایی نیست ولی به هر حال بنده این موضوع را اطلاع دارم که بزرگانی، اساتید و علمایی، با عمده نظرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، همراهی و موافقت دارند و البته ممکن است در موارد خاصی هم نقد و اشکالی داشته باشند که آن هم طبیعی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز