خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام انصاری تشریح کرد؛

برنامه‌های قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ‌در ماه مبارک رمضان

کد خبر : ۸۸۵۹۱

امسال در ماه مبارک رمضان ۸۲۰ کلاس قرآنی در سه سطح روخوانی و روانخوانی، ترجمه مفاهیم و تفسیر در کل مناطق پدافندی و گروه‌های تابعه در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۸۲۰ کلاس قرآنی در سه سطح روخوانی و روانخوانی، ترجمه مفاهیم و تفسیر در کل مناطق پدافندی و گروه‌های تابعه در قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، حجت‌الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه این اداره برای ماه رمضان، اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان توفیق حاصل شده تا 820 کلاس قرآنی در سه سطح روخوانی و روانخوانی، ترجمه مفاهیم و تفسیر در کل مناطق پدافندی و گروهای تابعه در قرارگاه پدافند هوایی برگزار شود.

انصاری افزود: کلاسهای تفسیر به صورت متمرکز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه و با حضور استاد بهرام پور در حوزه مرکزی قرارگاه برگزار می‌شود و در این ایام مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی قرارگاه در بخش کار کنان پایور و وظیفه، خواهران شاغل و همسران و فرزندان کارکنان را نیز خواهیم داشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درخصوص برگزاری محافل انس با قرآن در این ماه گفت: از روز ششم ماه رمضان تا روز بیست هفتم، محافل مختلف انس با قرآن در مناطق پدافندی کل کشور برنامه ریزی و به یاری خداوند انجام خواهد شد و در بخش خانواده‌ها در کوی‌های سازمانی هرشب بعداز نماز مغرب و عشاء تلاوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم و محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز و بین المللی به همراه انجام مسابقات متنوع قرآنی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز