خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون درصورت ادامه اقدامات خود با واكنش مردم مواجه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۳

اگر گروه‌های تندرو بار دیگر بخواهند علیه آیت الله هاشمی اقدام کنند این بار مردم تکلیف خود را با آن‌ها روشن می‌کنند/اگر افراطیون بخواهند بار دیگر با ناشی‌گری اقداماتشان را ادامه دهند منفور و مطرود مردم خواهند بود لذا به آنها توصیه می‌كنیم راه اعتدال و انصاف را در پیش بگیرند.

دبیر کل حزب ایران زمین گفت:اگر گروه‌های تندرو بار دیگر بخواهند علیه آیت الله هاشمی اقدام کنند این بار مردم تکلیف خود را با آن‌ها روشن می‌کنند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به ضرورت بازگشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تریبون نماز جمعه گفت: مردم از بازگشت ایت الله هاشمی به تریبون نماز جمعه استقبال می‌کنند بنابراین وقت آن رسیده که آیت الله هاشمی در این زمینه تصمیم بگیرند ما امیدواریم جامعه بار دیگر از خطبه‌های ایشان استفاده کند.

وی ادامه داد: امیدواریم تحلیل‌ها و مواضع مردی که در سیاست ورزی نشان داده است رضایت خاطر امام راحل و رهبری را همواره مد نظر قرار داده بار دیگر در عرصه خطبه نماز جمعه شنیده شود و این ارتباط چهره به چهره آیت الله هاشمی با نمازگزاران جمعه و آحاد مردم برقرار گردد.

رئوفیان با اشاره به تندروی‌های برخی افراطیون علیه آیت الله هاشمی نیز یادآور شد: به نظر من کسی که مورد اقبال عمومی قرار گرفته است و مردم تعلق خاطر خود را نسبت به او به طرق مختلف ابراز کرده‌اند دیگر از ناحیه معدود افراد تندرو چه در نیش قلم و چه در نیش زبان مورد هجمه قرار نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: البته نباید شرح صدر ایت الله هاشمی را فراموش کرد. دل آیت الله هاشمی به وسعت دریاست و هیچ‌گاه از این مسائل برآشفته نشده و نخواهند شد چرا که ایشان تربیت شده مکتب قران است.

رئوفیان با تاکید بر اینکه اگر گروه‌های تندرو بار دیگر بخواهند علیه آیت الله هاشمی اقدام کنند این بار مردم تکلیف خود را با آن‌ها روشن می‌کنند، گفت:برخی شائبه‌ها كه افراطیون با تبلیغات سوء در جامعه ایجاد كرده بودند با صبر هاشمی و دفاع همیشگی او از جایگاه ولایت فقیه،نقش بر آب شده و بسیاری از واقعیت‌ها روشن شد.   

وی گفت: اگر افراطیون بخواهند بار دیگر با ناشی‌گری اقداماتشان را ادامه دهند منفور و مطرود مردم خواهند بود لذا به آنها توصیه می‌كنیم راه اعتدال و انصاف را در پیش بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز