خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

رزمایش‌های الی بیت‌المقدس بسیج به شکل زنجیره‌ای انجام می‌شود

کد خبر : ۹۱۸۸۶

به زودی و در چند روز آینده نام این رزمایش‌ها را اعلام می‌کنیم که با جمع بندی در قرارگاه امام هادی(ع) از سوی سردار فضلی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس امسال بسیج با ترکیبات جدید و به شکل زنجیره‌ای انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت مقاومت مردمی و آموزش نظامی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سازمان‌دهی جدید بسیج موجب انسجام و هماهنگی بیشتر بسیجیان در طول سال شده، گفت: رزمایش‌های امسال بسیج با ترکیبات جدید و به شکل زنجیره‌ای انجام می‌شود.

وی درباره ماحصل رزمایش الی‌بیت‌المقدس در یک سال گذشته اظهار داشت: ارتقای آمادگی بسیجیان، مهم‌ترین دستاورد این رزمایش بوده، زیرا سازماندهی جدید بسیج سازماندهی توأمان فکری، عقیدتی و نظامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قبلاً سازماندهی ما در بسیج سازماندهی دوگانه بود، یعنی واحدهای رزمی و واحد‌هایی که کار تربیتی و فرهنگی برای بسیج انجام می‌دادند نیز جداگانه بودند.

وی تصریح کرد: در سازمان‌دهی جدیدی که پس از تشکیل سازمان بسیج مستضعفین شکل گرفت، این‌ واحدها توأمان با هم کار کردند، یعنی همان سازماندهی نظامی، مشغول کار تربیتی است و سر‌گروه کار تربیتی و فرهنگی، فرمانده دسته است.

نقدی گفت: رزمایش‌های قبلی بسیج متکی بر سازماندهی قبلی بود، اما در سال 91 ما این سازمان جدید را به آزمایش گذاشتیم و مشاهده شد که بسیار مستحکم‌تر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انضباط و انسجام واحدها به طور چشمگیری پس از رزمایش الی بیت‌المقدس افزایش یافته و قابلیت‌های رزمی فوق‌العاده بالا رفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: فرمانده دسته‌ای که در سازمان‌دهی قبلی هر‌ از‌ چندگاهی در رزمایش‌ها نیروهایش را می‌دید و با آنها آماده رزم می‌شد، الآن به‌عنوان یک مربی تربیتی در طول سال با همین دسته خودش کار فکری و اعتقادی می‌کند، لذا بسیار منسجم و هماهنگ عمل می‌کنند.

نقدی تصریح کرد: در کار رزمی نیز که این واحدها به‌صورت مشترک عمل می‌کنند، این عقبه و انسجام را دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: الحمد‌الله این رزمایش تجربه بسیار موفقی بود و انشاء‌الله امسال ما با شکل جدید و با استفاده از دستاوردهای تجربه موفق رزمایش‌های سال 91 رزمایش‌های گسترده‌تری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رزمایش‌ها مانند مانور‌های الی‌بیت‌المقدس در استان‌ها، خواهد بود، اظهار داشت: امسال رزمایش‌های بسیج با ترکیبات جدید و به شکل زنجیره‌ای برگزار می‌شود.

نقدی خاطرنشان کرد: انشاء‌الله به زودی و در چند روز آینده نام این رزمایش‌ها را اعلام می‌کنیم که با جمع بندی در قرارگاه امام هادی(ع) از سوی سردار فضلی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز