خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی:

هر فردی که از زمین خوردن رقیبش شاداب شود؛ مرده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۸

سیدحسن خمینی با اشاره به یک حدیث از امام حسن مجتبی(ع) گفت: فردی که از زمین خوردن دشمن و رقیبش شاداب شود، آن فرد مرده است.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در مراسم بهره برداری از پروژه خورشیدسرای جماران با بیان اینکه از زحمات یکایک دوستانی که در اجرای این پروژه بزرگ تلاش کردند به ویژه شهرداری تهران که عنایت و دلسوزی خاصی برای این کار ارزشمند داشتند تشکر می کنم، گفت: از تلاش شورای شهر تهران به ویژه آقایان احمد مسجدجامعی، حسن بیادی و خانم ابتکار نیز که دراین اجرای این طرح تلاش کردند و کمیته های مختلفی را به منظور به اتمام رسیدن آن کشیدند نیز تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی ادامه داد: از دوست وبرادر خوبم شهردار موفق و خستگی ناپذیر شهر تهران آقای دکتر قالیباف نیز تشکر می کنم قطعا آن روزی که تمام حساب ها را می کشند و همه با اعمالشان محشور می شوند؛ این زحمات را توشه راه خود خواهند داشت.

وی در ادامه صحبت های خود از شهردار منطقه یک نیز تشکر کرد و در ادامه با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) و بیان اینکه روایات زیادی داریم که خداوند مشکل افراد را براساس دل و قلب آنها بازمی کند، تاکید کرد: هر فردی برای آنکه بتواند به جایگاه عرفانی برسد باید از چندین مراحل مختلف عبور کند تا بتواند به سیر و سلوک عارفانه دست یابد.

سید حسن خمینی تصریح کرد: اگر فردی منتظر زمین خوردن دشمن و رقیبش باشد و از این مساله شاداب شود؛ اگر این گونه باشد مرده است.

وی در پایان با اشاره به سخن امام حسن مجتبی(ع) گفت: هر که می خواهد دل بینا داشته باشد باید اندیشه کند در واقع با اندیشه کردن است که خوب و بد را می توان تشخیص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز