خبرگزاری کار ایران

مرتضی مبلغ در گفتگو با ایلنا:

دستگاه‌های مسئول باید با سنگ اندازی‌های عناصر افراطی مقابله کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۷

فعالان و شخصیت‌هایی که در ایجاد حماسه سیاسی نقش ویژه داشته‌اند ضمن اینکه آمادگی ارائه هر کمکی به دولت برای حل مشکلات جاری را دارند در عرصه اجتماعی نیز به شکل فعال‌تر و موثرتری ظاهر خواهند شد و نقش ملی خود را ایفا خواهند کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:دستگاه‌های مسئول باید در مقابل سنگ اندازی و کارشکنی عناصر افراطی موضع گرفته و باروش‌های مشکل ساز آن‌ها مقابله کنند.

مرتضی مبلغ در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به خانه نشینی بسیاری از یاران امام طی سال‌های گذشته یاداور شد: کلیه دلسوزان جامعه که در سال‌های گذشته از عرصه مدیریتی کشور حذف شده و یا خانه نشین شده‌اند هم در سال‌های خانه نشینی و هم در سال‌های آتی به وظایف و رسالت اجتماعی خود عمل کرده و خواهند کرد چراکه هیچ اصلاح طلب و هیچ فرد دلسوزی در هیچ شرایطی ساکت و آرام نخواهد نشست و وظایف خود را با توجه به اقتضائات زمان انجام خواهد داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: در شرایط فعلی همه فعالان و شخصیت‌هایی که در ایجاد حماسه سیاسی نقش ویژه داشته‌اند و دغدغه دلسوزی جامعه را دارند ضمن اینکه آمادگی ارائه هر کمکی به دولت برای حل مشکلات جاری را دارند در عرصه اجتماعی نیز به شکل فعال‌تر و موثرتری ظاهر خواهند شد و نقش ملی خود را ایفا خواهند نمود.

وی افزود: طبیعی است رئیس جمهور منتخب و دولتی که در آینده مستقر خواهد شد به عنوان یک سرمایه بزرگ فکری، کار‌شناسی و مدیریتی می‌تواند از این نیرو‌ها بهره برد و این بهره برداری با ساز و کار مختلف از طریق گرفتن مشاوره از افکار این افراد و یا استفاده مدیریتی از آن‌ها میسر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین در خصوص تعاملات دولت منتخب با دنیا نیز عنوان کرد: همانطور که می‌دانید پس از انتخابات نگاه مثبت و نوعی تغییر نسبی در رویکرد کشورهای جهان نسبت به جمهوری اسلامی ایجاد شد که عمدتا برخواسته از حماسه حضور مردم است که خواهان تغییر رویکرد‌ها و سیاست‌ها در عرصه اجرایی کشور هستند.

وی افزود: در واقع آن‌ها در مقابل افکار عمومی جامعه ایران به نحوی سر تعظیم فرود آورده و خواهان تجدیدنظر در سیاست‌های گذشته خود می‌باشند این بهترین فرصت است که کلیه دولتمردان ما باید از آن بهره گیرند.

مبلغ همچنین ادامه داد: در این میان همه دستگاه‌های مسئول باید در مقابل سنگ اندازی و کارشکنی عناصر افراطی موضع گرفته و باروش‌های مشکل ساز آن‌ها مقابله کنند و از سوی دیگر خود این جریان‌ها نیز باید بدانند که مردم بیش از پیش با رفتار‌ها و کردارهای آن‌ها آشنا شده‌اند و ادامه این رویه چیزی جز واکنش‌های بیشتر افکار عمومی را در بر نخواهد داشت که این منجر به منزوی شدن هرچه بیشتر آنان می‌شود و راه بازگشت و اصلاح نیز هرچه بیشتر برای آن‌ها محدود خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز