خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

ولایت همان وحدانیت و توحید است

کد خبر : ۹۳۰۶۵

کسی که ایمان و ولایت دارد و ولایت را درک می‌کند یعنی اینکه عقل هم دارد و فکرش از بقیه بازتر است، بهره هوشی‌اش از بقیه بالاتر است که آمده و بهترین را انتخاب کرده است/هر وقت می‌خواهید دعا کنید خودتان را در موضع امام زمان(عج)‌قرار دهید و دعا کنید.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه کسانی که دین را درک نکردند، موضوع ولایت را سیاسی وحزبی و طرفداری از این حزب معرفی می‌کنند، گفت: در صورتی که این ها نیست بلکه ولایت همان توحید است همان وحدانیت است همان خدای متعال است که در نبوت ظاهر می‌شود و نبوت محصولش ولایت است.

به گزارش ایلنا به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروز‌آبادی طی سخنانی اظهار داشت: طبق آیات قرآن روز قیامت وضعیت زمین به هم می‌خورد و کوه‌ها صاف می‌شوند، آسمان وضعش به هم می‌خورد آن وقت همه با وعده های خداوند متعال روبرو می‌شوند. مجرمین در زنجیرند، پیراهن‌های آنها از تور ذوب شده است و آتش سراپایشان را گرفته و این برای آن عده از مجرمینی است که ولایت ندارند.

وی ادامه داد: تقوا مانند پالتو نسبت به سرما و مثل چتر نسبت به باران، آدم را از گناه حفظ می‌کند. در آنجا هم ولایت انسان را از این گونه عذاب‌ها حفظ خواهد کرد و این برخلاف آن چیزی است که دشمنان تبلیغات می‌کنند.

فیروزآبادی افزود: آنها چون دین را درک نکردند، موضوع را سیاسی و حزبی، طرفداری از این حزب و... معرفی می‌کنند در صورتی که اینها نیست بلکه ولایت همان توحید است همان وحدانیت است همان خدای متعال است که در نبوت ظاهر می‌شود و نبوت محصولش ولایت است.

عضو شورای عالی امنیت ملی سپس به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت:‌ چپی‌ها در مجلس چهارم یک لایحه به مجلس بردند که سهمیه رزمندگان را از دانشگاه‌ها کسر می‌کرد، من پشت تریبون مجلس به عنوان دفاع از رزمندگان گفتم که اینهایی که می‌گویند رزمنده‌ها از هوش و عقل سرشاری برخوردار بودند که امام را انتخاب کردند و حاضر شدند جانشان را برای امام بدهند،‌ بنابراین استدلال اینها بیجاست.

فیروزآبادی تصریح کرد: مجلس هم این استدلال را پذیرفت، دو فوریتی هم بود و با حضور شورای نگهبان، مجلس استدلال را پذیرفت و لایحه در جا رد شد.

وی ادامه داد: کسی که ایمان و ولایت دارد و ولایت را درک می‌کند یعنی اینکه عقل هم دارد و فکرش از بقیه بازتر است، بهره هوشی‌اش از بقیه بالاتر است که آمده و بهترین را انتخاب کرده است.

سرلشکر فیروز‌آبادی در بخش پایانی سخنان خود افزود: همه کارهایی که ما در سایه ولایت در محل کار و در منزل انجام می‌دهیم و حتی خواب ما عبادت بزرگی است که در حد جهاد برای همه ما نوشته می‌شود و همین مجاهدت‌ها است که آن انوار الهی و نسیم اسماء حسنی الهی را می‌آورد، همین‌ها ما را جزو رفقای پیامبر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همه بیست و چهار هزار پیامبر هم توسلشان به همین معصومین ما بوده است ولی ما همه یک مجموعه هستیم، اگر برای خودت دعا کنیم ممکن است مستجاب نشود اما اگر غایب برای غایب دعا کند یعنی من جایی که در حضور شما نیستم برای شما دعا کنم، مستجاب خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امام معصوم فرمود خداوند متعال ثواب دعا کردن برای همه مؤمنین و مؤمنات را از اول تا آخر به تو می‌دهد که در غیبت یک مؤمن برای او دعا کردی. شما هر وقت می‌خواهید دعا کنید خودتان را در موضع امام زمان(عج)‌قرار دهید و دعا کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز