خبرگزاری کار ایران

ناطق نوری:

محترم شدن روز قدس متاثر از موج ایجاد شده توسط امام راحل است

کد خبر : ۹۳۶۰۶

این روز برای این است تا فرصتی پیش آید تا حداقل تنفر خود را از صهیونسیت‌های متجاورز و حامیان آنها را اعلام كنیم و از ستمدیدگان تاریخ و ملت فلسطین و حامیان آنها حمایت كنیم.

ایلنا: حجت‌الاسلام ناطق نوری، گفت: موجی كه امام راحل در روز قدس ایجاد كرد موجب شده تا این روز برای بسیاری از كشورهای دنیا محترم شمرده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین در میان راهیپمایان روز قدس، گفت: از ملت بزرگوار ایران تشكر می‌كنیم كه همیشه با دهان روزه به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری پاسخ مثبت داده و می‌دهند و در راهپیمایی روز قدس شركت می‌كنند.

وی با بیان اینكه مبتكر و مبدع این راهپیمایی امام راحل بود، تصریح كرد: هزار و اندی سال از عاشورا می‌گذرد اما بزرگداشت این روز دفاع از ستمدیدگان و اظهار تنفر از ظالمان در تاریخ فراموش نشده است.

وی با اشاره به اینكه امام راحل روز قدس را از عاشورا الهام گرفت و بنیان گذاشت، گفت: این روز برای این است تا فرصتی پیش آید تا حداقل تنفر خود را از صهیونسیت‌های متجاورز و حامیان آنها را اعلام كنیم و از ستمدیدگان تاریخ و ملت فلسطین و حامیان آنها حمایت كنیم.

ناطق نوری با اشاره به اینكه راهیپمایی روز قدس موجی را ایجاد كرده است، افزود:‌ با موجی كه ایجاد شده بسیاری از كشورهای جهان این روز را محترم می‌شمارند و امیدواریم با عنیت پیدا كردن به شكل عملی این غده سرطانی عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز