خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

دعوت از سران فتنه در مراسم تحلیف کار درستی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۴

تشکیل ستاد مبارزه با تحریم در دولت یازدهم لازم نیست مجموعه دولت باید متناسب با شرایط پیش رو تصمیم بگیرد به نظر من توانایی این تصمیم گیری علیه غربی‌ها در دولت جدید وجود دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: تشکیل ستاد مبارزه با تحریم در دولت یازدهم لازم نیست مجموعه دولت باید متناسب با شرایط پیش رو تصمیم بگیرد به نظر من توانایی این تصمیم گیری علیه غربی‌ها در دولت جدید وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نبی الله حبیبی در ضیافت افطاری این حزب در جمع خبرنگاران در خصوص حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف دولت یازدهم عنوان کرد: من راجع به هیچ شخصی اظهار نظر نمی‌کنم اما معتقدم دعوت سران فتنه در مراسم تحلیف کار درستی نیست و مجلس نباید مرتکب چنین اشتباهی شود.

وی در خصوص فعالیت مجدد حزب مشارکت نیز تصریح کرد: هر حزبی که تعطیل شده باشد جز از راه قانونی حق فعالیت ندارد.

حبیبی همچنین با اشاره به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد تحریم ایران نیز خاطرنشان کرد: من معتقد نیستم که تحریم‌های جدید چیزی غیر از ادامه تحریم‌های قبل باشد. نمی‌گویم تحریم‌ها تاکنون بر کشور ما هیچ تاثیری نداشته است اما مخالفت و دشمنی آمریکا با ما طی این سال‌ها ضمن تاثیراتی که داشته است این توقع را برای آمریکا ایجاد کرده که این تحریم‌ها می‌تواند به اصل انقلاب ما ضربه بزند در حالی که این توهمی مردود است.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: مقاومت ملت ایران در برابر این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد و این تحریم‌ها از قبل شکست خورده است.

دبیرکل حزب موتلفه همچنین در خصوص تشکیل ستاد مبارزه با تحریم در دولت یازدهم نیز عنوان کرد: چنین تشکیلاتی لازم نیست مجموعه دولت باید متناسب با شرایط پیش رو تصمیم بگیرد به نظر من توانایی این تصمیم گیری علیه غربی‌ها در دولت جدید وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبی حبیبی همچنین در مراسم افطاری حزب موتلفه در مسجد دانشگاه امام صادق عنوان کرد: فلسطین یک مساله صرفا مربوط به کشورهای اسلامی و منطقه نیست بلکه هم اکنون تبدیل به یک مساله بزرگ بین المللی شده است.

وی افزود: تحقق آرمان‌های امام راحل که احیا کننده روز قدس بودند یک وظیفه سنگین برای عامه انسان‌های آزاده خواه است که از آن رنج می‌برند.

وی با تاکید براینکه باید نسبت به مساله فلسطین حساسیت جدی داشت، گفت: محدود کردن فلسطین به یک موضوع کشورهای عربی بزرگترین اشتباه است ما راهی جز مقاومت در مورد مساله فلسطین نداریم.

حبیبی همچنین با اشاره به حوادث اخیر مصر نیز گفت: روی خوش نشان دادن به آمریکا و اسرائیل از اشتباهات استراتژیک اخوان المسلمین بود که منجر به کودتا شد.

وی افزود: اخوان المسلمین حکومت را گرفتند و با سوریه قطع رابطه کردند و در مورد رابطه با عربستان نیز ابراز تمایل داشتند پاداش این تفاهم‌های غیرمنطقی نیز کودتای این کشور بود لذا همه موظف به توسعه فرهنگ مقاومت بین مسلمانان هستیم تا وعده امام راحل تحقق یابد.

فقط احزابی که در چارچوب نظام هستند می‌توانند فعالیت کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن رحیمیان نماینمده ولی فقیه در بنیاد شهید نیز با حضور در ضیافت افطاری حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا خاتمی می‌تواند در مراسم تحلیف دولت یازدهم حضور داشته باشد، گفت: این سوال تکراری است و جواب به آن نیز تکراری خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت مجدد حزب مشارکت نیز عنوان کرد: در هر نظامی آن حزب و گروه حق فعالیت دارد که در چارچوب قانون آن نظام حرکت کند هر جریانی که ناقض اصول و قوانین باشد در هیچ نظامی حتی در آمریکا حق فعالیت نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز