خبرگزاری کار ایران

حبیب الله عسگراولادی:

درباره کابینه با بنده مشورتی نشده ‌است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۶

فراجناحی بودن دولت به معنای این است که یک دولت به شکل حزبی تشکیل نشود. فراجناحی بودن به معنای این است که هرکس صلاحیت دارد می‌تواند در کابینه حاضر شود چه خاتمی باشد چه احمدی‌نژاد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فراجناحی بودن به معنای این است که هرکس صلاحیت دارد می‌تواند در کابینه حاضر شود چه خاتمی باشد چه احمدی‌نژاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب الله عسگراولادی در حاشیه مراسم افطاری حزب موتلفه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف دولت یازدهم عنوان کرد: من فردی پیاده از سیاست هستم و در این مورد چیزی نمی‌دانم این در حوزه اختیارات مجلس و هیات رئیسه آن است که چه کسانی را به مراسم تحلیف دعوت کند.

وی در خصوص فعالیت مجدد حزب مشارکت نیز عنوان کرد: باید مشکلات قانونی حل و برطرف شود چند روز پیش نیز دادستان کل کشور اعلام کرد که تشکل‌هایی که فعالیت آن‌ها غیرقانونی اعلام شده است باید برای قانونی شدن فعالیت خود اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه خبرنگاری با طرح این مساله که به نظر می‌رسد کابینه دولت یازدهم اغلب از کارگزاران تشکیل شده است از عسگراولادی پرسید آیا این مغایر با شعار فراجناحی بودن آقای روحانی نیست که وی پاسخ داد: کابینه دولت یازدهم هنوز معرفی نشده است و همه مطالبی که هم اکنون مطرح می‌شود گمانه زنی است به نظر من آنچه تاکنون اعلام شده نوعا خوب است به نظر من روحانی می‌خواهد دولتش از سه مجموعه اصولگرایان، اصلاح طلبان و منفردین تشکیل شود.

عسگراولادی در پاسخ به این سوال که آیا برای تشکیل کابینه با شما صحبت شده است، گفت: خیر. تاکنون با من در این زمینه صحبتی صورت نگرفته است همانطور که گفتم من فردی خارج از سیاست هستم.

وی افزود: فراجناحی بودن دولت به معنای این است که یک دولت به شکل حزبی تشکیل نشود. فراجناحی بودن به معنای این است که هرکس صلاحیت دارد می‌تواند در کابینه حاضر شود چه خاتمی باشد چه احمدی‌نژاد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص برخی شرط و شروط‌های صورت گرفته برای تشکیل دولت یازدهم عنوان کرد: من در جریان این شرط و شروط‌ها نیستم و هیچ یک از این شرط و شروط‌ها را نشنیده‌ام اما می‌دانم که دولت آینده قطعا برنامه می‌خواهد.

موسوی و کروبی برای یکپارچگی نظام عذرخواهی کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب الله عسگراولادی در جریان افطاری حزب موتلفه در مسجد دانشگاه امام صادق با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان کرد: ما امسال سه مناسبت برای تجمیع در کنار یکدیگر داریم یکی تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و دیگری شهدای فلسطین است که مناسبتی امسال به آن اضافه شده است که بیداری اسلامی و تجلیل از شهدای آن است.

وی همچنین با تاکید براینکه فتنه سال 88 را امریکا و اسرائیل ساختند، عنوان کرد: از برادرانی که در این فتنه مفتون شدند استدعا دارم یکپارچگی خود را با عذرخواهی تقویت کنند.

عسگراولادی همچنین خاطرنشان کرد: من به برادرانم مهندس موسوی و حجت الاسلام کروبی و همه کسانی که از آنها تبعیت کردند می گویم جدا ماندن از امت و امامت و عذرخواهی نکردن از مردم و نظام و امام باعث می‌شود این بیداری اسلامی که از ایران الگو گرفته است به اختلاف کشیده شده و این اختلافات پا بر جا بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز