خبرگزاری کار ایران

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان

کد خبر : ۹۳۸۸۶

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت 13 مرداد - روز قشر بسیج جامعه زنان - بیانیه‌ای صادر کرد.

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت 13 مرداد - روز قشر بسیج جامعه زنان - بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

«رمضان ماه خودسازی و عبادت، انسان سازی و کرامت بندگی خدای متعال و رهایی از دسیسه‌ها و وسوسه‌های شیطانی است. فصلی است که خوان لایزال الهی در آن گسترده و بندگان حقیقی از این نعمت بهره‌مند می‌شوند و به فیوضات معنوی دست می‌یابند.

خدا را شکر و سپاس بی حد می‌نهیم که بار دیگر توفیق درک بهار قرآنی‌اش را به ما ارزانی داشت و به پاس این همه لطف بیکران سر برسجاده پرمهرش می‌گذاریم و شکر نعمتش را به‌جا می‌آوریم.

در دین مبین اسلام که عالی ترین و کاملترین دین است تنها ملاک برتری هر انسان تقوا و فضایل اخلاقی همراه با ارزشهای معنوی او ذکر شده است. جنس، رنگ و نژاد، ثروت و قدرت و زشتی و زیبایی در این ارزشیابی حقیقی قرار ندارد و بلکه گرامی‌ترین افراد را نزد خدای متعال با تقواترین آنها می‌داند.

زن ایرانی با این نگاه و با تاثیر از بانوان سرآمد و بهترین زنان دو عالم حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) همواره در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی همدوش مردان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و انقلابی نقش آفرینی نموده‌اند و در عرصه‌های گوناگون چه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس یکی از عوامل موثر و تاثیرگذار بوده‌اند.

در دوران رژیم ستم‌شاهی پهلوی زنان جامعه ایران به ناچار یا گوشه عزلت برگزیده و در خانه‌ها محبوس شده بودند و یا با پیروی از دستور ظالمانه کشف حجاب، زینت مجالس درباریان و سرگرمی میکده‌های فساد و گرداننده محافل بی بندو بار شده بودند. با پیروزی انقلاب اسلامی و با نشر تعالیم بی‌بدیل دین مبین اسلام شخصیت زنان احیاء شد و زن بار دیگر به عنوان الگویی کارآمد مبدل شد و زنان در امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشغول به فعالیت شدند. کدام دیده بیدار می تواند نقش زنان را در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس که در پشت جبهه و خط مقدم جانفشانی کردند انکار نماید!

شیرزنانی که از ابتدای حمله همه جانبه رژیم بعث به ایران اسلامی رایحه بهشت را در جبهه‌ها استشمام کردند و پا به پای مردان فریاد هل من ناصر ینصرنی امام زمانشان را لبیک گفتند و به صف مجاهدان در راه خدا پیوستند و در زمانه ای که نیاز به گرفتن سلاح در دست بود مردانه ایستادند و جنگیدند و در این راه شهیدان والامقامی را تقدیم به نظام مقدس اسلامی نمودند.

ترویج شجاعت و شهادت‌طلبی، التیام و مداوای زخم مجروحان، امدادرسانی و جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی به جبهه‌ها و دفاع از حریم ولایت مهمترین اقداماتی است که با حضور زنان انقلاب ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسیده است.

مادران شهدا با تأسی به پیام‌آور کربلا حضرت زینب (س) فرزندانشان را در مکتب حسینی(ع) پرورش دادند و در انقلاب خمینی(ره) آنها را روانه میدان نبرد کردند و پس از رجعت پیکر فرزندانشان که خلعت شهادت را برتن کرده بودند پیوستن به رضوان الهی را به آنان تبریک می گفتند و پس از جنگ در میادین مختلف سرود مقاومت خواندند و در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کردند و نگذاشتند پیام شهیدانشان فراموش شود.

اکنون با گذشت بیش از دو دهه از آن حماسه ماندگار، زنان ایران اسلامی با اقتدار و همتی مضاعف در صحنه‌های گوناگون حماسه آفرینی می‌نمایند و نخواهند گذاشت حتی لحظه‌ای بر پیکره نظام پویای انقلاب اسلامی خللی وارد شود.

بی‌تردید ایران اسلامی چون روح دیانت و برپایی اسلام ناب محمدی را در کالبد مرده دنیای غرب و خاورمیانه دمیده است همواره مورد کینه و تهاجم دشمنان به ویژه مستکبران و مستبدان شرق و غرب قرار گرفته است به ویژه اکنون که بیداری اسلامی پایه های کاخ استبداد آنها را به لرزه درآورده و حکومتهای پوشالی و دست نشاندگان آنها را به مزبله تاریخ فرستاده است، تلاش می‌نمایند تا جامعه اسلامی ایران را با دسیسه‌های شیطانی خویش به چالش بکشانند و در این راستا جنگ نرم را بهترین راه و تلاش می‌دانند لذا با ایجاد جنگ روانی، تحریمهای ناجوانمردانه، فشار اقتصادی و سیاسی، ترویج اباحه گری و ضد دینی در فضای مجازی با طراحی پایگاه‌ها و سیاست‌های مختلف سعی می‌نمایند اندیشه‌های پاک جوانان و بنیان‌های فکری و اعتقادی آنها را مورد هدف قرار دهند.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، با اشراف و شناخت این دسیسه‌ها، ضمن تشکیل و تأسیس پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و جذب نیروهای بسیجی در سنین مختلف با بهره‌مندی از توانمندی بانوان متخصص و متعدد به خصوص در حلقه های صالحین و برگزاری اردوها و یادواره‌های شهدا و ایثارگران، توانسته است با ترویج آرمانهای والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبیین منویات مقام معظم رهبری، آموزه‌های دینی را در مجامع و محافل عمومی، دانشجویی، دانش آموزی، ادارات، کارخانجات و... نشر و عملی سازد.

خواهران بسیجی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، با محوریت قرار دادن شعار سال که با تدبیر سکاندار فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است. ضمن تشکر و قدردانی از حضور آحاد ملت شریف ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه سیاسی و خنثی کردن توطئه های دشمنان، درراهپیمایی روز با عظمت قدس همراه با مردم بیدار و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا اعتراض خویش را به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، این مولود نامشروع شیطان بزرگ اعلام نموده و حماسه سیاسی و ماندگار دیگری را در تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زدند.

بسیجیان، کارکنان و مسئولین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ؛ با گرامیداشت 13 مرداد سالروز شهادت اسوه رشادت و مجاهدت زن ایرانی شهیده والامقام مریم فرهانیان وبا یاد و نام تمامی شهدای زنی که با ایستادگی و مقاومت در برابر جور زمان متنعم به شربت گوارای شهادت شده‌اند اعلام می‌دارند: تا ظهور دولت یار با وفاداری به ولایت و پاسداری از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد هیچ بیگانه‌ای نگاه خصمانه‌ای به نظام شکوفای ایران اسلامی داشته باشد و تا پای جان از این دستاوردها و آرمانها دفاع می‌نمایند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز