خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت:

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : ۹۳۸۸۸

دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس که همپای دیگر ملتهای مسلمان انجام شد، تقدیر و تشکر کرد.

دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس که همپای دیگر ملتهای مسلمان انجام شد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه تقدیر و تشکر آمده است:

«دیروز در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی پربرکت قدر و به دعا و ابتهال و نیاز دست برداشتن بر آستان کریم بی‌نیاز احدیت برای مظلومان عالم، سرود آزادی قدس شریف را بار دیگر سر داده و خشم مقدس نقرت و انزجا خود از ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد زدند.

دیروز در جای جای میهن اسلامی ایران، از زن و مرد و پیر و جوان، همه و همه آمده بودند تا بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی وتاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم عالم به ویژه ملت مظوم و مقاوم و قهرمان فلسطین است.

دیروز راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، تجلی بینش و بصیرت و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس مردم فهیم و شریف ایران اسلامی بود که در اعلام حمایت از «جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی» چشمان کوردلان ائمه‌الکفر از ابهت و عظمت خود خیره کرد.

بار دیگر ملت قهرمان، آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشت و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران اسلامی ثبت و ضبط کرد و با گوش‌جان به ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حمایت از فلسطین، این پاره‌تن اسلام، لبیک‌گویان در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری ارزشمند یافت.

این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند، یکپارچه و متحد حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین نشان از عمق نفوذ کلام الهی و روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) پس از گذشت بیش از سه دهه از آن، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان، بلکه آزاده دارد.

این حضور پرمعنا در روز جهانی قدس در پهنه پهناور این کره خاکی و از نژادها، قومیت‌ها، مذاهب، ملیت‌ها، اقوام و ادیان مختلف، پیامی بزرگ و مهم برای «جریان فتنه بین‌الملل» و «نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» دارد و آن نیز نزدیک شدن به پایان نظام‌های ظالمانه، طاغوتی سرمایه‌داری به ویژه رژیم اشغالگر قدس و تشکیل دولت‌های ترور و وحشت به جهت سرکوب مسلمانان و سایر آزادگان و حق‌طلبان است.

دیروز وحدت وانسجام و اتحاد «جهان اسلام» و «امت بزرگ رسول الله» در سایه‌سار آموزه‌ها و احکام اسلام ناب محمدی (ص) و منبعث از کتاب‌الله و سنت رسول‌الله در حمایت از فلسطین و آرمان مقدس آزادی قدس شریف و حذف غده سرطانی و رژیم جعلی و دولت تروریسم‌پرور و غاصب صهیونیستی بار دیگر به بهترین شکل به نمایش درآمد و نشان داد توطئه شوم و نقشه پلید صهیونیست‌ها یعنی اشغال نیل تا فرات جای خود را به طرح آزادسازی قدس به عنوان اولین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام و سیاست فلسطین از بحر تا نهر نه حتی یک وجب کمتر داده است.

در پایان بیانیه تشکر، بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این همه شور و شعور ملت‌ها به ویژه ملت سرافراز ایران اسلامی را می‌ستاید و بر دستان و بازوان حماسه‌سازان روز جهانی قدس به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زند و از این موهبت الهی به درگاه ایزد متعال شکرگزار است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز