خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون در هشت سال گذشته امتحان خود را پس داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۴

یک عده بداخلاق سیاسی در کشور هستند که باید از تاریخ درس بگیرند/مردم جواب كسانی كه تا دیروز علیه هاشمی و رد صلاحیت وی امضا جمع می‌كردند را دادند كه امیدواریم این افراد پیام مردم را درك كرده و دست از سنگ اندازی بردارند.

نماینده پیشین مجلس تاکید کرد: یک عده بداخلاق سیاسی در کشور هستند که باید از تاریخ درس بگیرند.

سهیلا جلودارزاده نماینده پیشین مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا افراد مطرح شده در کابینه را افراد کاردان و مناسبی دانست و پیرامون احتمالات رای آوری کابینه دولت یازدهم در مجلس اصولگرا گفت: مجلس باید شرایط را درک کند و افراطیون مجلس نیز از انتخاب‌هایی که در گذشته داشتند درس بگیرند.

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس مجلس در روزهای اول پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات در دفتر روحانی گفت: حضور رئیس مجلس برای مردم نوید خوبی بود برای همکاری مجلس و دولت آینده تا خواست مردم که انجام برنامه‌های دولت دکتر روحانی است تحقق یابد.

جلودارزاده با بیان اینکه افراطیون در این هشت سال امتحان خود را پس داده‌اند، افزود: یک عده بداخلاق سیاسی در کشور هستند که باید از تاریخ درس بگیرند، کسانی که اخلاق خدایی ندارند و در راه خدا و مردم قدم بر نمی‌دارند در پیشگاه خدا و در مقابل مردم مسئول هستند. روحانی باید بدنبال برنامه‌های خود باشد و به آنان توجه نکند و در صورتیکه این افراد بخواهند به کار خود ادامه دهند مردم آن‌ها را می‌شناسند و پاسخ آن‌ها را خواهند داد. مردم ما حقوق هشت میلیونی دریافت نمی‌کنند مردم ما با شرایط سخت و حقوق پایین زندگی می‌کنند اما به آینده امیدوارند البته ما هم امیدواریم كه افراطیون این امید را به نامیدی تبدیل نكنند..

نماینده مجلس هفتم همچنین با بیان اینکه اگر آشتیمان قرار است صورت بگیرد نمی‌شود که یک طرفه باشد افزود: آیت الله هاشمی در بسیاری از موارد خود را نادیده گرفت و به خاطر مردم از خود گذشته است البته خدا به انسان عزت می‌دهد و ایشان پیش خدا و مردم جایگاه خود را دارند و مردم جواب كسانی كه تا دیروز علیه هاشمی و رد صلاحیت وی امضا جمع می‌كردند را دادند كه امیدواریم این افراد پیام مردم را درك كرده و دست از سنگ اندازی بردارند.

وی با بیان اینکه فاصله بین راه راست و کج خیلی کم است اما هرچه ادامه پیدا می‌کند بیشتر می‌شودگفت: خوب است در این ماه مبارک همه فکر کنند که آیا کارشان شایسته است یانه و هر لحظه خدا را در اعمالشان در نظر بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز