خبرگزاری کار ایران

عبدالرحمان تاج‌الدین در گفت‌وگو با ایلنا:

عقلای مجلس به فرصت‌طلبان مجال سنگ‌اندازی نخواهند داد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۲

عقلای مجلس حتما به فرصت طلبان مجال سنگ‌اندازی نخواهند داد و افراطیونی که قصد عقده گشایی دارند، ناکام خواهند ماند چرا که با توجه به رای مردم به دولت روحانی قطعا مجلسی‌ها نیز به این کابینه رای خواهند داد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: افراطیون بپذیرند که رویکرد عمومی کشور یک «نه» بزرگ به آن‌ها بود.

عبدالرحمان تاج‌الدین نماینده مجلس ششم شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص کابینه پیشنهادی حسن روحانی گفت: وزرای پیشنهادی انسان‌های شایسته و توانمند در اداره امور هستند که امیدواریم نمایندگان مجلس با رای بالا به این افراد،دولت را یاری كنند.

وی افزود: رهبری انقلاب به وضعیت نامناسب کشور اشراف دارند و در سخنانشان تاكید داشتند که قوا با دولت همکاری کنند و مشخصا هیچ چالشی نباید بین مجلس و دولت باشد بنابراین عقلای مجلس حتما به فرصت طلبان مجال سنگ‌اندازی نخواهند داد و افراطیونی که قصد عقده گشایی دارند، ناکام خواهند ماند چرا که با توجه به رای مردم به دولت روحانی قطعا مجلسی‌ها نیز به این کابینه رای خواهند داد.

تاج‌الدین گفت: فرمایشات و تاییداتی که مقام معظم رهبری نسبت به دکتر روحانی داشتند نوید این را می‌دهد که ما شاهد دوران خوبی خواهیم بود؛ چرا که روحانی از حمایت رهبری و نخبگان و بزرگانی همچون خاتمی و ‏ هاشمی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز