خبرگزاری کار ایران

نماینده سابق مجلس خبرگان:

مردم، دکتر روحانی را یک انسان دوراندیش می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۰

برخی با کنار زدن آقای هاشمی می‌خواستند همه چیز را تمام کنند/خدا به دل مردم ایران علی الخصوص جوانان انداخت که با یک حرکت در انتخاباتی بی‌نظیر و آزاد دکتر حسن روحانی را به عنوان یک انسان عاقل و دوراندیش و کسی که پیام مردم را می‌داند، سر کار آوردند.

ایلنا: نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: چند سال اخیر گرفتاری‌هایی برای انقلاب پیش آمد و همه ما را غمگین کرد، اما در این انتخابات خداوند تقدیر الهی را گونه‌ای رقم زد که چشم جهانیان بازماند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ آیت الله شیخ محمدی تاکندی در دیدار با اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار قزوین با اشاره به گرفتاری‌های اخیر انقلاب افزود: با آمدن آیت الله هاشمی امید‌ها در دل مردم زنده شد که این امید هم با رد صلاحیت ایشان از بین رفت و مردم را ناامید کرد.

وی با اعلام اینکه بنده به شخصه چند روز از این اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبهوت مانده بودم، اظهار کرد: برخی با کنار زدن آقای هاشمی می‌خواستند همه چیز را تمام کنند، اما ذات احدیت یک برکتی را برای ما می‌خواست به ارمغان بیاورد و اتفاقی افتاد که چشم تمامی بدخواهان بازماند و خدا به دل مردم ایران علی الخصوص جوانان انداخت که با یک حرکت در انتخاباتی بی‌نظیر و آزاد دکتر حسن روحانی را به عنوان یک انسان عاقل و دوراندیش و کسی که پیام مردم را می‌داند، سر کار آوردند.

آیت الله تاکندی در توصیه‌ای به اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: قدر جوانی خود را بدانید و در خصوص کار و فعالیت‌های سیاسی از تجربیات بزرگان درس بگیرید.

نماینده سابق مجلس خبرگان توصیه کرد: فعالیت‌های سیاسی خود را طوری دنبال کنید که خللی به تحصیل شما وارد نکند، زیرا بی‌سوادی منبع جهالت است و در امور علمی سعی کنید شرایط پیشرفت را برای کشور و خودتان فراهم کنید و در کار تشکیلاتی نیز همیشه سعی کنید با هم حرکت کرده و نسبت به هم احساس مسئولیت و وظیفه داشته باشید.

آیت الله تاکندی در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در مورد نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی گفت: زمان زیادی به این انتخابات‌ها مانده و نباید از همین الان راجع به این موضوع صحبت کرد، زیرا باید ببینیم امید‌ها و تغییرات که با آمدن جناب روحانی به وجود آمده به چه شکلی پیش خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز