خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

تسلیحات جدید ارتش در رژه ۳۱ شهریور رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۰

در این مراسم همچنین به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از یكصد آزاده نیروی زمینی ارتش تجلیل خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در رژه 31 شهریور امسال دستاوردهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و سلاح‌های جدید پدافند هوایی برد متوسط و برد بالا نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان این نیرو گفت: بخشی از توانمندی‌های و اقتدار نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس نشان داده می‌شود تا مردم آنها را مشاهده و از آن آگاه شوند و پیامی برای تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: در رژه 31 شهریور امسال دستاوردهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و سلاح‌های جدید پدافند هوایی برد متوسط و برد بالا نمایش داده می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: این رزمایش یك رزمایش زرهی است البته از همه یگان‌های نزاجا از جمله هوانیروز در این رزمایش استفاده می شود.

امیر پوردستان با تاكید بر اینكه در این رزمایش از گلوله‌های صددرصد جنگی استفاده می‌شود، گفت: ‌این رزمایش در سه محور عمده در جنوب شرق كشور برگزار خواهد شد و ما با برگزاری این رزمایش یك صحنه رزم ناهمتراز را نشان می دهیم.

وی همچنین اعلام كرد: مرحله عملیاتی این رزمایش یك هفته به طول می‌انجامد و پیش از آن جابجایی و استقرار نیروها در مدت 50 روز انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یگان پهپادی این نیرو گفت: این یگان یكی از سازمان‌هایی است كه در ساختار جدید نیروی زمینی ارتش از گردان پهپادی به گروه پهپادی ارتقا پیدا كرده است.

وی همچنین با اشاره به اینكه پهپادهای این یگان در داخل نیروی زمینی ارتش تولید می‌شود، تاكید كرد: از این پهپادها هم در جهت عكسبرداری و فیلمبرداری آنلاین و هم هدف استفاده خواهدشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌این پهپادها قابلیت انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی مثل تانك، نفربر و... را دارند كه به صورت یك بمب متحرك عمل می‌كنند.

گفتنی است در این مراسم همچنین به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از یكصد آزاده نیروی زمینی ارتش تجلیل خواهد شد.

امیر پوردستان در این خصوص گفت: آزادگان مدال‌های افتخاری هستند كه بر سینه نظام مقدس جمهوری اسلامی نصب شده‌‌اند و خداوند آنها را در مسیر آزمایش بسیار سختی قرار داد.

وی خاطرنشان كرد: آزادگان رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید اسرار و تجربیات دوران اسارت را سینه به سینه نقل كنند تا ماندگار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز