خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت و گو با ایلنا:

دیدگاه وزیر اطلاعات فراجناحی و در راستای اعتلای نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۶

اظهارات وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید فراجناحی و در راستای جذب حداكثری بوده و به نفع ملت و كشور است. امیدواریم با تدبیر حجت‌الاسلام علوی شكاف‌های موجود در جامعه از بین برود و همه در زیر چتر انقلاب برای اعتلای نظام و كشور تلاش كنند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهارات وزیر اطلاعات را در راستای ایجاد امید در جامعه و تدبیر برای حل برخی معضلات بوجود آمده در خصوص حوادث پس از سال 88 توصیف کرد و گفت: وقتی این ادبیات از زبان یک وزیر آن هم وزیر اطلاعات بیان می‌شود قطعا می‌تواند در تلطیف فضا موثر باشد. بنابراین نباید با آن برخورد افراطی کرد.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه خطر افراطیون همواره انقلاب و نظام را تهدید کرده است، گفت: البته نقش افراطیون رفته رفته کمرنگ می‌شود با بلوغی که جریانات سیاسی و جامعه پیدا کرده‌است هر چه جلوتر می‌رویم افراطیون به حاشیه رانده شده و اثر‌گذاری آنها کاسته می‌شود اما با این حال این گروه همیشه هزینه‌های کشور را با اقدامات خود افزایش داده‌اند.

وی افزود: من معتقدم علی‌رغم تلاش‌هایی که افراطیون برای مقابله با دولت تدبیر و امید انجام می‌دهند اما نتیجه کاملا معکوس دریافت می‌کنند و چیزی که عاید آنها می‌شود خلاف تصورات آنها است چرا که تاکنون نیز نتوانسته‌اند افکار عمومی را در جهت خواسته‌های خود شکل دهند. همچنین مشاهده کردیم که این گروه حتی نمی‌توانند روی مجلس نیز اثرگذار باشند بنابراین باید در روش‌های خود تجدید نظر کرده و بگذارند جامعه در مسیر ثبات خود حرکت کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که هر فردی بخواهد در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه باید به دولت یازدهم کمک کنند بایستد و در مقابل دولت سنگ‌اندازی کند خلاف خواسته‌های رهبری عمل کرده است گفت: البته برخی از اعتراضات و سرو صداهایی که درمقابله با دولت یازدهم به پا‌شده است طبیعی است اما بحث سر این است که ادبیات به کار رفته شده باید به دور از اتهام‌زنی و دامن زدن به شایعات باشد.

حکیمی‌پور همچنین در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات نیز عنوان کرد: به نظر می‌رسد که حجت‌الاسلام علوی حرف‌هایی را درراستای ایجاد امید در جامعه و تدبیر برای حل برخی معضلات بوجود آمده در خصوص حوادث پس از سال 88 مطرح کردند بنابراین تنها امید و تدبیر دراین اظهارات مشاهده شد.

وی افزود: بنده نیز معتقدم باید فضای ترس و ناامنی در جامعه از بین برود چرا که همه زیر سقفی به نام ایران زندگی می‌کنیم بنابراین باید تلاش شود که کدورت‌ها از بین رفته و همدلی در کشور افزایش یابد وقتی این ادبیات از زبان یک وزیر آن هم وزیر اطلاعات بیان می شود قطعا می‌تواند در تلطیف فضا و از بین بردن كدورت‌ها موثر باشد. بنابراین نباید با آن برخوردافراطی کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اظهارات وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید فراجناحی و در راستای جذب حداكثری بوده و به نفع ملت و كشور است.امیدواریم با تدبیر حجت‌الاسلام علوی شكاف‌های موجود در جامعه از بین برود و همه در زیر چتر انقلاب برای اعتلای نظام و كشور تلاش كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز