خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفتگو با ایلنا:

اظهارات وزیر اطلاعات در چارچوب سیاست‌های نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۳

باید از فعالیت‌های موازی در حوزه اطلاعاتی پرهیز شود/اقدامات اطلاعاتی کشور باید در یک دستگاه خلاصه شود که مشخصا وزارات اطلاعات مسئولیت این کار را برعهده خواهد داشت.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت:باید از هرگونه فعالیت‌های موازی در حوزه اطلاعات پرهیز و تمامی فعالیت‌های امنیتی در وزارت اطلاعات تجمیع شود تا این امر سبب امنیت خاطر بیشتر در کشور گردد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد اظهارات اخیر وزیر اطلاعات گفت: حجت الاسلام علوی سکان‌دار دستگاه اطلاعاتی کشور بوده و سیاست‌های وی برخواسته از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: با‌شناختی که از روحیه وزیر دولت تدبیر و امید دارم حرکت مبتنی بر اخلاق و حفظ ارزش‌ها را می‌توان از او انتظار داشت.

وی با بیان اینكه اظهارات وزیر اطلاعات در چارچوب سیاست‌های نظام است، ادامه داد: علوی سیاستش مبتنی بر سیاست نظام و سیاست نظام نیز نشات گرفته از سیاست دولت نبوی و حاکمیت علوی است.

این فعال سیاسی مطرح شدن بازگشت کسانی که دچار جرم سیاسی نشده‌اند و ترس بازگشت به کشور را دارند از طرف وزیر اطلاعات در ایجاد امید در جامعه بسیار موثر خواند و گفت: اقدامات اطلاعاتی کشور باید در یک دستگاه خلاصه شود که مشخصا وزارات اطلاعات مسئولیت این کار را برعهده خواهد داشت.

وی گفت:باید از هرگونه فعالیت‌های موازی در حوزه اطلاعات پرهیز و تمامی فعالیت‌های امنیتی در وزارت اطلاعات تجمیع شود تا این امر سبب امنیت خاطر بیشتر در کشور گردد.

رئوفیان در مورد عملكرددولت در عرصه سیاست خارجه گفت: سیاست خارجه نظام را رهبری تبیین و مشخص می‌کنند و باید دولت در چارچوب این سیاست‌ها عمل كرده و برنامه‌هایش را در قالب سیاست‌های اعلامی تدوین كند.

وی ادامه داد:ما باید در راستای تحقق منافع ملی و با توجه به قاعده برد ـ برد سیاست‌های خود را اعمال کنیم و به تدریج با تعامل مثبت، موثر و ارتباط متقابل به ویژه در زمینه هسته‌ای، با حفظ حقوق ملت در مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا گام‌های رو به جلو برداریم.

رئوفیان در ادامه گفت: شناخت ظریف از اوضاع و احوال جهان و تجربه موفق وی در عرصه سیاست خارجه در پیشبرد امور كشور بسیارموثراست و مسلما سبب رشد و پیشرفت در این زمینه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز