خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

تحولات منطقه در هیبت تهدید خود را نمایان کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۰۲

در حوادث خونین منطقه نقش رژیم صهیونیستی روز به روز نمایان‌تر می‌شود ولی نتیجه نهایی این حوادث قطعا به نفع این رژیم نخواهد بود.

فرمانده کل سپاه گفت: تحولات منطقه در هیبت تهدید خود را نمایان کرده است و در برابر آن آگاهی، هوشمندی و هوشیاری لازم است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و در جمع رزمندگان ستاد نیروی دریایی سپاه گفت: روند تحولات منطقه‌ای و جهانی ضرورت هوشمندی و ارتقای سطح آمادگی دفاعی را دو صد چندان کرده است.

جعفری خاطرنشان کرد: در حوادث خونین منطقه نقش رژیم صهیونیستی روز به روز نمایان‌تر می‌شود ولی نتیجه نهایی این حوادث قطعا به نفع این رژیم نخواهد بود.

وی افزود: تحولات منطقه در هیبت تهدید خود را نمایان کرده است و در برابر آن آگاهی، هوشمندی و هوشیاری لازم است.

جعفری گفت: سپاه به عنوان مجموعه‌ای که بخش قابل توجهی از رسالت دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد، قطعا تحرکات تهدید آمیز را با چشمان تیزبین‌تری رصد و دنبال خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رفتار ما تابعی از مواضع و اقدامات دشمن است و تاکنون معترض هیچ کشوری نشده‌ایم اما اگر تحرکات دشمن مستقیم یا غیر مستقیم حالت تهدید به خود بگیرد دفاع را حق مسلم خود می‌دانیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اینکه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جرات ورود به جنگ دیگری در جبهه نظامی با ما ندارند، دلیلش آمادگی و ارتقای توانمندی‌های ما برای مقابله با این نوع تهدیدات بوده است.

جعفری افزود: ما به وضوح نشانه‌هایی را می‌بینیم که دشمن پس از چند دهه که از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد هنوز به این درک نرسیده است که با ملت ایران با زبان زور و تهدید نمی‌توان سخن گفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دسیسه‌های پیچیده دشمن برای ترسیم چهره‌ای نامناسب از اسلام، گفت: اسلام علیرغم تلاش دشمنان درحال گسترش است و به لطف خدا خواست‌های مورد نظر دشمن علیه اسلام به بار نخواهد نشست.

وی افزود: ما در مسیر اسلامی شدن به پیش می‌رویم و انقلاب اسلامی بر بستر نظام اسلامی به حرکت خود ادامه می‌دهد الگو شدن این انقلاب و استقرار عدالت و ایجاد مردم سالاری دینی نتیجه قطعی ایستادگی‌ها خواهد بود.

جعفری خطاب به رزمندگان نیروی دریایی سپاه گفت: شما در هر عرصه‌ای که برای ارتقای آمادگی دفاعی و مقابله با تهدیدات دشمن تلاش می‌کنید، اجر و پاداش دوران جهاد را دارید.

وی خاطرنشان کرد: به روز نگه داشتن میزان توانمندی و آمادگی، چشم طمع دشمنان را نسبت به این انقلاب، آرمان شهدا و مسیری که در پیش گرفته‌ایم کور خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عرصه‌های ماموریت سپاه و نیز تنوع تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی ملت تاکید کرد: وظیفه پاسداری منحصر به حوزه تهدیدات نظامی نیست چراکه خطراتی که انقلاب را تهدید می‌کند در تهدیدات نظامی خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: پاسداران در هر جایگاهی که قرار دارند، علاوه بر انجام وظایف تخصصی و سازمانی، وظایف و تکالیفی عمومی نیز در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر عهده دارند.

جعفری اظهار داشت: ظرفیت عظیم سپاه، راه رشد، توسعه و تعالی خود را به خوبی پیدا کرده است و این ظرفیت در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران خواهد ماند.

وی افزود: افتخار سپاه این است که از بدو شکل گیری تاکنون همه ظرفیت و توان خود را در اختیار رشد و پیشرفت انقلاب و حراست و صیانت از آن قرار داده است.

جعفری تصریح کرد: سپاه به عنوان مولود انقلاب و یکی از مهمترین دستاوردهای آن، در پرتو حضور فعال و مجاهدت شایسته‌ترین فرزندان این ملت، به سدی محکم و آهنین در برابر دسیسه‌های رنگارنگ دشمنان و بدخواهان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ظرفیتی که در سپاه با این همت و تلاش، در ابعاد گوناگون فراهم آورده است در هر شرایطی که اقتضا کند، در خط مقدم پیشرفت و دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های آن قرار داشته و این روندی است که سپاه با ایثار و مجاهدت و شهادت بهترین اعضای خود، در صحنه عمل نشان داده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عناصر قدرت و اقتدار به مولفه ایمان و معنویت اشاره کرد و گفت: بندگی خدا و معنویت هدفی است که شرط لازم برای پاسداری است و برای ما به عنوان یک اصل مورد توجه بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما رسالت پاسداری از انقلاب را یاری خدا دین می‌دانیم و تا پای جان بر این مسیر ایستاده‌ایم و آن را با هیچ چیز دنیایی معامله نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز