خبرگزاری کار ایران

آل‌هاشم:

تحریم‌ها هیچ‌گونه تاثیری در پیشرفت و تعالی کشور ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۷

هفته دولت امسال، با شروع کار دولت خدمتگزار جدید همزمان شد و از خداوند منان برای تمام آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فشار تحریم‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امسال به اوج خود رسیده بود تا بلکه بتوانند حماسه سیاسی کشور را تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دهند ولی این مردم با حضور خود ثابت کردند که تحریم‌ها هیچ‌گونه تاثیری در پیشرفت و تعالی کشور ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جمع دانشجویان دانشگاه­‌های افسری ارتش، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان خطاب به آنها گفت: شما آینده‌سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران و ذخایر امید هستید و این نام زیبا چه خوب برای این اردوگاه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: شما که با افتخار و علاقه و داوطلبانه لباس مقدس غیرت و شرف را به تن پوشیده‌اید، آینده‌سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید و از افتخارات بزرگ شما این است که این خدمت مقدس سی ساله شما با حضور فرماندهی معظم کل قوا و مقام معظم رهبری آغاز می‌شود و این برگ زرین پرافتخاریست که در کارنامه خدماتی شما به یادگار خواهند ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از صحبتهای خود به چند نکته اخلاقی اشاره کرد و گفت: از امروز تا سه سال که با هم و در کنار هم هستید، سعی کنید تواضع، فروتنی و خُلق نیکو داشته باشید تا از برکات این اخلاق حتی در طول زندگی خدمتی بهره‌­مند شوید و رضایت خداوند متعال را بدست آورید.

آل‌هاشم در ادامه، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به پیروزی رسید، استکبار جهانی از این پیروزی عصبانی بود و غافلگیر شدند و توقع نداشتند انقلاب اسلامی ایران با این سرعت به پیروزی برسد. به همین دلیل از همان روزهای نخست انقلاب، برای تضعیف و براندازی این نظام مقدس دست به خرابکاری، ترور شخصیت، ناامن کردن مناطق و حتی جنگ علیه کشور زدند. مهم‌ترین هدف دشمنان انقلاب جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب در منطقه بود، غافل از اینکه امام (ره) با یک جمله زیبا فرمودند باید این انقلاب صادر شود و امروز ما شاهد صدور فرهنگ انقلاب در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی همچنین یادآور شد: در همان روزهای اوایل انقلاب یعنی در هفتم شهریور با بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ایران را به شهادت رساندند و همچنین ششم تیرماه سال 1360 در مسجد ابوذر تهران هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری ناگهان انفجاری رخ داد که هدف دشمنان به شهادت رساندن معظم‌له بود اما خداوند منان تفضل کرد تا بعد از امام خمینی (ره) ایشان هدایت مسلمین را به عهده بگیرد و امروز می‌بینیم همان صلابت حضرت امام (ره) در وجود مقام عظمای ولایت ظاهر است و به حق هدایت کشور و مسلمین جهان را اداره می‌کنند.

آل‌هاشم در ادامه به تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان به هر نوع و شکلی تحریم‌ها را علیه این کشور اعمال کردند. فشار تحریم‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امسال به اوج خود رسیده بود تا بلکه بتوانند حماسه سیاسی کشور را تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دهند و مهمترین هدف آنها جلوگیری از حضور مردم و بویژه جوانان در این حماسه کمرنگ شود اما ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنند و نخواهند کرد که همین دشمن چه جنایاتی را به ملت کرده است و این مردم با حضور گسترده و پرشور خود در 24 خرداد پای صندوق‌های رای یک بار دیگر مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان زدند و ثابت کردند که این تحریم‌ها و اعمال فشارهای اقتصادی دشمن هیچ‌گونه تاثیری در پیشرفت و تعالی کشور ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت امسال، با شروع کار دولت خدمتگزار جدید همزمان شد و از خداوند منان برای تمام آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز