خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرمسئول «پرتو» به گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم

حادثه قم ارتباطی با پرتو ندارد

کد خبر : ۹۹۶۵۹

اگر در مورد یکی از اعضای پرتو، نکته‌ای مطرح شده، امری شخصی بوده که طبعاً وی پاسخ داده و خواهد داد ولی به هر حال به این هفته‌نامه ارتباطی ندارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه «پرتو سخن» در واکنش به انتشار گزارش حادثه 22 بهمن ۹۱ قم، تاکید کرد: حادثه قم محکوم است ولی ارتباطی با پرتو ندارد.

به‌گزارش ایلنا، محمود دهقانی مدیرمسئول هفته‌نامه «پرتو سخن» در واکنش به انتشار گزارش کمیته تحقیق مجلس شورای اسلامی درباره حادثه 22 بهمن 1391 قم، جوابیه‌ای در این زمینه ارائه کرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

در رابطه با حادثه 22 بهمن قم به اطلاع عموم می رساند که از نقطه‌نظر هفته‌نامه پرتو، حادثه مزبور غیر قابل قبول بوده و محکوم است ولی ارتباطی با این نشریه ندارد و ای کاش در خلال 2000 ساعت نفر کار تحقیقی و جلسات مستمر اعضای محترم کمیته تحقیق مجلس با نهادها، شخصیت‌ها و افراد ذیربط، که در گزارش مزبور مورد اشاره قرار گرفته، جلسه‌ای هم با مسئولان پرتو برگزار می‌شد تا برخی از کسانی که اساساً هیچ‌گونه عضویتی در پرتو نداشته و ندارند (مانند آنچه در بند 10 آمده است)، به عنوان افراد پرتو مطرح نمی‌شدند و اعتبار گزارش مجلس محترم مخدوش نمی‌گردید ولی دریغ از حتی یک تماس تلفنی! و اگر در مورد یکی از اعضای پرتو، نکته‌ای مطرح شده، امری شخصی بوده که طبعاً وی پاسخ داده و خواهد داد ولی به هر حال به این هفته‌نامه ارتباطی ندارد.

سزاوار بود دوستان کمیته تحقیق عنایت می‌کردند که با آن قضاوت غیردقیق در مورد هفته‌نامه‌ای که به عنوان مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب شناخته می‌شود، چه افراد، ‌روزنامه‌ها و گروه‌هایی در داخل و خارج خوشحال و کدامیک متأسف شدند.

در پایان توفیق روزافزون نمایندگان محترم مجلس در خدمت به انقلاب اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و مردم عزیز را مسئلت داریم».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز