خبرگزاری کار ایران

جوکار در نطق میان‌دستور:

رئیس جمهور در انتخاب وزرای باقی مانده اعتدال را رعایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۰

رئیس جمهور در انتخاب وزرای باقی مانده کابینه یازدهم نهایت اعتدال را رعایت کند/ آمریکا با ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و ایجاد ناامنی به دنبال تامین منافع رژیم صهیونیستی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان دستور خود از رئیس جمهور خواستار شد تا در انتخاب وزرای باقی مانده کابینه یازدهم ‌‌نهایت اعتدال را رعایت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدصالح جوکار در صحن علنی امروز مجلس در نطق می‌ان‌دستور خود تصریح کرد: امیدواریم در این شرایط دشوار کشور دوست بتواند در راستای مسائل اقتصادی که جزو مطالبات به حق ملت ایران است گام‌های جدی بردارد.

وی ادامه داد: آمریکا با ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و ایجاد ناامنی به دنبال تامین منافع رژیم صهیونیستی است و گروه‌های تکفیری و سلفی که با حمایت مالی عربستان، قطر و ترکیه به دنبال کشتار مردم در سوریه هستند و آمریکایی‌ها نی با بهره‌گیری از جنگ روانی، بکارگیری صلاح شیمیایی از سوی دولت سوریه به دنبال تهاجم نظامی در سوریه هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: خنده‌آور است که کار به جایی رسیده که نتانیاهو که دستش به قتل کودکان و زنان فلسطینی آغشته است از بکارگیری هر نوع سلاح علیه فلسطینیان کوتاهی نکرده امروز دلسوز مردم سوریه شده و باید سوال کرد چه کسی در جنگ عراق و ایران از سلاح شیمیایی استفاده کرد و آن را در اختیار صدام قرار داد.

جوکار تاکید کرد: ماجراجویی اخیر آمریکا و برخی دیگر از کشورهای منطقه و حرکت‌های خودسرانه برخی کشور‌ها بدون هماهنگی با مجامع بین‌المللی و به دنبال بمباران سوریه حاکی از ترس جدی آمریکا و غرب از به خطر افتادن موجود سیاست رژیم صهیونیستی و پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلام و استان یزد به ویژه حوزه انتخابیه اینجانب در انتخابات ۲۴ خرداد ماه که نشان از همبستگی ملی مردم و ولایت است لازم می‌دانم از حضور بابصیرت ملت تشکر کنم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس نهم اضافه کرد: امروز کابینه دولت یازدهم با اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در جهت حل مشکلات اقتصادی گام برمی‌دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امید است رئیس‌جمهور با معرفی وزرایی باقیمانده بر اساس شاخص‌های ولایتمداری، کارآمدی، تعهد، تخصص و تجربه به حمایت‌های مجلس شورای اسلامی اقدام لازم را انجام دهند و با رویکرد اعتدال در تمام زمینه‌ها گام مثبتی در رفع مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی مردم بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز