خبرگزاری کار ایران

فراکسیون اصولگرایان در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دولت:

خلق حماسه اقتصادی محتاج فضایی آرام در کشور است

کد خبر : ۱۰۰۴۰۶

اراده مجلس در همکاری با دولت در آینده نیز در جریان بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح به ظهور خواهد رسید.

فراکسیون اصولگرایان مجلس به مناسب هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:‌

هفته دولت فرصتی است تا یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی بداریم و با ارزش‌ها و نگرش‌های آن دو بزرگوار تجدید عهد کنیم.

همچنین فرصتی است تا آغاز به کار دولت جدید را به رییس‌جمهور محترم و اعضای هیات دولت تبریک گفته و برای آنان در خدمت به نظام و کشور و مردم آرزوی موفقیت نمائیم.

فرصت را مغتنم می‌شماریم و در هفته دولت از همه مسئولان و مدیران و کارمندان سختکوش و صادق و صالحی که در خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند سپاسگزاری می‌کنیم.

رای بالا و بی‌سابقه نمایندگان مجلس نهم به بیشتر وزیران پیشنهادی رییس‌جمهور محترم نشان داد که مجلس در همکاری با دولت برای حل مشکلات کشور مصمم است، شک نیست که اراده مجلس در همکاری با دولت در آینده نیز در جریان بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح به ظهور خواهد رسید.

دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی و خلق حماسه اقتصادی محتاج فضایی آرام در کشور است، مشی اعتدال که دولت آن را شعار خود قرار داده نیز موید توجه به همین نکته مهم است.

بدیهی است پافشاری فراکسیون اصولگرایان و جمعی دیگر از نمایندگان محترم بر رعایت اصول و معیارهایی نظیر «فعال نبودن در فتنه سال 88» در رای اعتماد به وزیران پیشنهادی از آن جهت است که مبادا فضای کشور مانند بعضی سال‌های قبل با حرکت‌های هنجارشکنانه و افراطی به سوئی رود که با آرامش و اعتدال مورد انتظار دولت و مجلس مغایرت داشته باشد.

فراکسیون اصولگرایان با آرزوی توفیق برای دولت محترم، امیدوار است فضای تفاهم موجود میان دولت و مجلس تداوم یابد و تقویت شود و رفتار دولت و مجلس به سمت و سوی رقابت و واکنش‌ مآبی کشیده نشود و وزیران باقیمانده از دولت نیز با توجه به معیارهای مورد نظر اکثریت مجلس در آینده نزدیک به مجلس معرفی شوند و ان‌شاءالله زمینه برای کاستن از مشکلات اقتصادی فراهم شود.

در پایان تذکر دو نکته را لازم می‌دانیم:

1- بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی که قطعا مورد نظر رییس‌جمهور محترم و همکاران ایشان است تاکید می‌کنیم و از وزیران محترم که با رای اعتماد نمایندگان مجلس کار خود را آغاز کرده‌اند صمیمانه و مصرانه درخواست می‌کنیم که لحظه‌ای از این امر مهم که شرط لازم تحقق حماسه اقتصادی است غفلت نکنند.

2- انتظار می‌رود اعضای دولت جدید مخصوصا در آغاز فعالیت خود از صدور بعضی بخشنامه‌ها و نیز تصمیم‌گیری‌هایی که در آنها احیانا حقوق مکتسبه مردم و تعهدات دولت نادیده گرفته شود خوددداری کنند و از بروز نگرانی‌ها در بین برخی از اقشار جامعه پیشگیری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز