خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

برگزاری انتخابات؛ تنها راه حل برای مشکلات سوریه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۴

تنها راه حل مشکلات سوریه برگزاری انتخابات آزاد خواهد بود و جنگ و هرج و مرج فقط به افزایش مشکلات دامن می‌زند.

نماینده فلاورجان در مجلس ضمن تأکید بر مشکلات موجود در سوریه، اذعان داشت: تنها راه حل مشکلات سوریه برگزاری انتخابات آزاد خواهد بود و جنگ و هرج و مرج فقط به افزایش مشکلات دامن می‌زند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: امیدواریم دولت یازدهم در شعار و عمل پیرو راستین مردان پاک و بااخلاص باشد.


وی با اشاره به تهاجم دشمنان به سوریه افزود: در خصوص شرایط فعلی منطقه و تهاجم همه جانبه رسانه‌ای علیه نظام سوریه، به غرب به ویژه آمریکا و همپیمان منحوسش اسرائیل هشدار می‌دهم که نابودی کامل اسرائیل با تهاجم به سوریه به وقوع خواهد پیوست.


موسوی بیان کرد: برگزاری انتخابات کامل آزاد و تمکین هر دو گروه از نظر مردم، تنها راه‌ حل مشکل سوریه است، در غیر این صورت حرکات وحشیانه دشمنان چیزی جز افزایش تنفر مردم منطقه از آمریکا را به دنبال ندارد.


موسوی لارگانی ضمن تبریک به وزرای دولت تصریح کرد: همدلی موجود میان اعضای کابینه تحت درایت و کاردانی رئیس جمهور موجبات حل مشکلات عمده ملت بزرگ را فراهم می‌کند و امیدواریم که با ظرافت ظریف، تجربه نعمت‌زاده، ذکاوت طیب‌نیا، همت حجتی، تخصص هاشمی، وسعت نظر علوی و درایت رحمانی فضلی، نگاه عادلانه پورمحمدی، همراه با تلاش، حمایت و قانون‌مداری سایر اعضای دولت، دوره‌ای تاریخی را برای کشور تاریخی ایران اسلامی رقم بزند.


نماینده فلاورجان با بیان اینکه مردم دوست دارند دولت آقای روحانی قانون‌گرا باشند، اضافه کرد: تسلط آقای روحانی به مبانی حقوقی، حضور ۲۰ ساله در نهاد قانون‌گذری و اعتقاد راسخ به قانون اساسی سبب خواهد شد که در دولت تدبیر و امید از لوایح دوقلو و اختلافات مبنایی با مجلس مانند عدم امضای قوانین مصوب خبری نباشد.


وی خطاب به روحانی ادامه داد: مردم ایران در خلق حماسه‌ سیاسی نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند و اکنون وظیفه مجلس و دولت برخواسته از ملت است که تمام سعی و توان خود را برای بهبود شرایط فعلی و خلق حماسه اقتصادی به کار برده و امید را در دل مردم زنده کند و در این خصوص ما به تدبیر شما امید فراوان داریم.

نماینده فلاورجان در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آن‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز