خبرگزاری کار ایران

سودانی در تذکر شفاهی:

هیچ توجهی به استان خوزستان برای کاهش محرومیت‌های آن نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۲

با توجه به اینکه خوزستان ۸۰ درصد منابع اقتصادی کشور را تأمین می‌کند، دولت تدبیر امید برای آن اولویت‌های قرار دهد

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس ضمن تأکید بر ویژگی‌های موجود در خوزستان اشاره کرد: با توجه به اینکه خوزستان ۸۰ درصد منابع اقتصادی کشور را تأمین می‌کند، دولت تدبیر امید برای آن اولویت‌های قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ناصر سودانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با برشمردن مشکلات و محرومیت‌های استان خوزستان افزود: استان خوزستان در دادن شهید به ایران اسلامی، در خسارت‌های جنگی و از بین رفتن زیرساخت‌ها در اثر وارد شدن ریزگردهای متعدد رتبه اول را دارد و این در حالی است که هیچ توجهی به این استان برای کاهش محرومیت‌های آن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استانی همچون خوزستان که در پرداخت مالیات همیشه پیش‌قدم بوده و ۸۰ درصد از منابع مالی اقتصاد کشور را تامین می‌کند نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد، تصریح کرد: رفع مشکلات استان خوزستان خواسته به حق مردم این استان از دولت تدبیر و امید است.

سودانی یادآور شد: دولت باید طبق استحقاق‌ها منابع مختلف را بین استان‌ها تقسیم کرده و تناسب را رعایت کند.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر سودانی گفت: درخصوص جایگاه خوزستان و ضرورت پرداختن به خطه ایثار، مقاومت، ایمان و مهد تولد مکتب اهل بیت توجه به رفع محرومیت‌های آن ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز