خبرگزاری کار ایران

کوچک‌زاده در مخالفت با کلیات طرح پیگیری کودتای ۲۸ مرداد:

اینگونه راهکارهای اعتدالی به نتیجه نخواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۲

همین آمریکای جنایتکار خودش اقرار کرد که در فتنه ۸۸ با در نظر گرفتن بودجه‌ای برای سرنگونی حکومت ایران اقدام کرده است، پس چرا مسئله فتنه را به این امر مقدم نمی‌کنید؟

نماینده مردم تهران در مجلس پیگیری حقوقی- سیاسی کودتای ۲۸ مرداد را وظیفه وزارت خارجه دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کوچک‌زاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح پیگیری حقوقی- سیاسی کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ علیه ملت ایران با اشاره به برخی سخنان امام راحل در مورد عدم دادن باج به کارگزاران آمریکایی گفت: امام (ره) این مطالب را مخفیانه نگفته و درصدد تحقق این اهداف از طریق دادگاه‌های دست نشانده سازمان ملل نیز نبود، سازمان مللی که امروز جنایات آمریکا در سوریه را دیده و خفقان گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مطالب شعار نیست، افزود: می‌دانم امروز کسانی در اتاق‌های فکر، راه‌حل‌های اعتدالی تدریس می‌کنند که می‌گویند حرف‌هایی که نمی‌خواهیم عمل کنیم نباید بزنیم و می‌گویند سیاست‌مدار باید خوب غذا خورده و سیر باشد و نیویورک رفته باشد و به اندازه کافی سوار هواپیما شده باشد.

وی با بیان اینکه ما با تمام وسعمان در برابر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی خواهیم کرد، ادامه داد: من یقین دارم همه اعضای این مجلس از عمق وجود خود با آمریکا دشمنی داشته و از این جنایتکار زخم خورده‌اند اما چطور می‌شود که از همین مجلس طرحی خارج شود که پس از اعلام این جنایتکاران مبنی بر دست داشتن آن‌ها در کودتای ۲۸ مطرح شده و حال می‌خواهیم قصه ۸۰ سال پیش را از طریق دادگاه‌ها پیگیری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه کجای فطرت انسانی به مادی که فرزندش مورد تعرض قرار گرفته می‌گوید که شما حق داری به دادگاه و کلانتری شکایت کنید، ادامه داد: مادری که فرزندش مورد تعرض قرار می‌گیرد با چنگ و دندان چشم و چهره را مورد حمله قرار می‌دهد و این اقدام نیاز به قانون ندارد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه پیگیری این اقدام وظیفه ذاتی وزارت خارجه جمهوری اسلامی است که تعدی دول خارجی به ملت ایران را در دادگاه‌های داخلی و خارجی پیگیری کند سپس این چه بابی است که باز می‌کنید، ادامه داد: همین آمریکای جنایتکار خودش اقرار کرد که در فتنه ۸۸ با در نظر گرفتن بودجه‌ای برای سرنگونی حکومت ایران اقدام کرده است، پس چرا مسئله فتنه را به این امر مقدم نمی‌کنید؟

وی با بیان اینکه چرا به گونه‌ای عمل می‌کنیم که جنایتکاران سال ۸۸ امروز طلبکار ملت ایران شده باشند، تصریح کرد: این افراد امروز در این کشور ادعای وزارت دارند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم تاکید کرد: به نظرم علی‌رغم میلی قلبی همه نمایندگان، این گونه راهکار‌ها، راهکارهایی اعتدالی است و به نتیجه نخواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز