خبرگزاری کار ایران

قوامی در تذکر شفاهی:

وزارت نفت با چه توجیهی از چین لوله وارد می‌كند

کد خبر : ۱۰۱۲۱۹

وزارت نفت با چه توجیهی در شرایط بحران اقتصادی خرید لوله چین انجام می‌دهند، در حالی که این کارخانه استانداردهای لازم را دارد و صنایع دیگر همچون لوله اسفراین اشتغالی بالغ بر ۲ هزار نفر را ایجاد کرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نفت باید نیازهای خود را از صنایع داخلی تامین کند، افزود: شرکت لوله اسفراین تنها شرکتی است که لوله بدون درز در خاورمیانه تولید می‌کند.

به گزارش ایلنا، هادی قوامی در تذکر شفاهی گفت: یکی از پیش نیازهای تحقق حماسه اقتصادی، توجه به صنایع داخلی است.

نماینده مردم اسفراین در ادامه این مطلب افزود: وقتی صنعتی در داخل کشور وجود دارد، وزارتخانه‌ها موظف هستند در تامین نیازهای خود به این صنایع توجه کنند.

قوامی تصریح کرد: در اسفراین صنایع لوله گستر وجود دارد که تنها شرکتی است که در خاورمیانه لوله بدون درز برای نفت تولید می‌کند.

وی افزود: وزارت نفت با چه توجیهی در شرایط بحران اقتصادی خرید لوله چین انجام می‌دهند، در حالی که این کارخانه استانداردهای لازم را دارد و صنایع دیگر همچون لوله اسفراین اشتغالی بالغ بر ۲ هزار نفر را ایجاد کرده‌اند.

قوامی تاکید کرد: وزیر نفت دستور دهند شرکت‌های تابعه خریدهای خود را از داخل انجام دهند که این ضرورت باید توسط وزیر نفت و صنایع پیگیری شود.

وی در ارتباط با بودجه‌های عمرانی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه تعطیل شده و تا پایان سال با بحران مواجه می‌شویم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر لزوم تامین اعتبار برای بودجه سال ۹۲ گفت: باید از منابع مختلف پروژه‌هایی که مطالبات پیدا کرده و تجهیز کارگاه شده‌اند را مورد مساعدت ویژه قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز