خبرگزاری کار ایران

امشب برگزار می‌شود؛

جلسه مجمع نمایندگان استان اراک با وزیر کشور برای معرفی استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۵

مجمع نمایندگان اراک برای انتخاب استانداران هنوز نتوانسته به اتفاق نظری برسد اما قصد دارد که گزینه‌های خود را هر چه سریع‌تر با جلساتی که برگزار می‌کند، به وزارت کشور ارائه دهد.

نماینده مردم اراک و کمیجان از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان اراک با رحمانی فضلی خبر داد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: مجمع نمایندگان اراک برای انتخاب استانداران هنوز نتوانسته به اتفاق نظری برسد اما قصد دارد که گزینه‌های خود را هر چه سریع‌تر با جلساتی که برگزار می‌کند، به وزارت کشور ارائه دهد.

وی ادامه داد: ‌البته خبرهایی پیرامون اینکه گزینه‌های مورد نظر برای استانداری این استان انتخاب شده‌اند منتشر شده که همگی آن‌ها شایعه است و مجمع نمایندگان استان اراک قصد دارد با جلسه‌ای که امشب در حضور آقای رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌کند، به نتیجه مشخصی برسد.

آصفری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال این مساله وجود دارد که نمایندگان استان اراک انتخاب گزینه‌های استانداری را به وزارت کشور واگذار کنند، گفت: مجمع نمایندگان استان اراک به هیچ وجه از این مساله به سادگی عبور نکرده و به یکی از وظایف اصلی خود یعنی معرفی گزینه‌های پیشنهادی برای استانداری وارد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز