خبرگزاری کار ایران

بروجردی در جمع خبرنگاران:

شرایط فعلی اقتصادی گذرا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰

ما از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی زائران ایرانی در سوریه استفاده خواهیم کرد. تهران و دمشق برای آزادسازی زائران ایرانی تلاش می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تروریست‌ها به خوبی می‌دانند نباید به زائران ایرانی آسیب وارد شود گفت: تهران از تمام ظرفیت خود برای آزادی زائران ایرانی در دمشق استفاده خواهد کرد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعد از پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای تخریب روابط ایران با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: سیاست ایران در قبال همسایگان خود برقراری روابط مناسب و خوب است اما آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند روابط خوب ایران با همسایگانش را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به کشور آذربایجان فشار می‌آورند گفت: برای ما مهم است که با کشور آذربایجان روابط خوبی داشته باشیم و در قبال این روابط خوب اجازه ندهیم آمریکایی‌ها و دیگران منافع دو کشور و روابط خوب آن‌ها را تخریب کند.

بروجردی در پاسخ به سؤالی درباره گروگان‌های ایرانی در سوریه گفت: ما از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی زائران ایرانی در سوریه استفاده خواهیم کرد. تهران و دمشق برای آزادسازی زائران ایرانی تلاش می‌کند.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی از سفیران دمشق، سوریه و قطر و ترکیه برای حضور در کمیسیون امنیت ملی درباره بررسی وضعیت زائران ایرانی دعوت کرده است و رئیس مجلس نیز با برخی کشورهای ثالث و تأثیرگذار گفت‌وگوهایی انجام داده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تأکید کرد: سلامت زائران ایرانی در دمشق برای ما خیلی مهم است و گروگانگیر‌ها نیز به خوبی می‌دانند که نباید به کسی آسیب وارد شود.

بروجردی در پاسخ به سؤالی درباره تحریم‌ها گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از تمام تلاش خود برای مقابله با ملت ایران استفاده کردند و از همین رو تحریم‌های زیادی علیه ما اعمال کردند اما ما معتقدیم تحریم‌ها نمی‌تواند در مقابل ملت ایران کارساز باشد.

وی در پایان با تشکر از وزارت اطلاعات به دلیل برخورد با اخلالگران ارزی گفت: مشکلات اخیری که در حوزه اقتصاد رخ داده برطرف خواهد شد و بنده معتقدم شرایط فعلی وضعیت اقتصادی ما گذراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز