خبرگزاری کار ایران

بیگی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

دولت در زمینه واردات از نظرات نخبگان استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸

دولت باید کالاهای اساسی مردم را با ارز مرجع وارد کند/ نمایندگان همواره منصفانه و نه ازروی هوا وهوس و تمایلات نفسانی حرف بزنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید از نظرات کار‌شناسی و نخبگان و اندیشمندان جامعه نیز در زمینه واردات کالا‌ها به کشور استفاده کند.

روح الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با واردات کالا‌ها و ماشین دولت باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که آن کالاهایی که در کشور الویت اصلی دارد و از ضروریات و بدیحیات زندگی مردم است با ارز مرجع وارد کشور شود.

وی افزود: اگر دولت اهتمام داشته باشد که مایحتاجات ضروری مردم که برای آن‌ها مهم به شمار می‌رود را وارد کشور کند قطعا ملت دراین برهه از زمان با مشکلات اساسی مواجه نخواهند شد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید در زمینه واردات الویت بندی کند و از همه ابعاد به زوایای واردات بنگرد و البته در این زمینه از نظرات کار‌شناسی و نخبگان و اندیشمندان جامعه نیز بهره‌مند شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نیز گفت: در راستای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نمایندگان امضاهایی را جمع آوری کرده‌اند و امیدواریم آنچه که حق و شایسته این ملت بزرگ است نمایندگان دنبال کنند.

وی افزود: نمایندگان و یا تحقیق و تفحصی دارند و اگر سوال و استیضاح و یا مورد دیگری است صرفا در زمینه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام و دفاع از حقوق حقه ملت بزرگی که به جان این نظام و اسلام حقی دارند باشد.


بیگی در ادامه در رابطه با روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی گفت: کمک کردن به همنوع برای همگان فرض اخلاقی و شرعی است که در این بحران‌هایی دست همدیگر را بگیرند ومشکلی از مشکلات را حل کنند و از دوش ملت بردارند.


بیگی بیان کرد: ساخت وساز واحد های مسکونی برای زلزله زدگان به تنهایی از عهده دولت خارج است و این امر کمک و همیاری همه مردم رامی طلبد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در ادامه تصریح کرد: کمک به زلزله زدگان را نباید موضوع سیاسی قلمداد کرد بلکه این موضوع یک موضوع اعتقادی و اخلاقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز