خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مهریز:

در فرهنگ سازی استفاده از ماهواره موفق نبوده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲

برخورد سلبی برای اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای لجاجت‌آور است و مردم را وادار به عقب نشینی نمی‌کند بلکه کاری می‌کند که مردم از وسایلی استفاده کنند که قابل دید و پیگری نباشد.

ایلنا - یزد: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: برخورد سلبی برای اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای لجاجت‌آور است و مردم را وادار به عقب نشینی نمی‌کند بلکه کاری می‌کند که مردم از وسایلی استفاده کنند که قابل دید و پیگری نباشد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابركوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید فرهنگ سازی استفاده صحیح از ماهواره را از جاهایی مثل مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد آغاز کرد و خطرات وجود چنین جریانی را به مردم گوشزد کرد. وی تاکید کرد: بایستی جامعه را نسبت به نیازی که دارند و به سمت ماهواره کشیده می‌شوند، اشباع کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی درخصوص نحوه و میزان استفاده از ماهواره می تواند تاثیر گذار باشد، ولی در فرهنگ‌سازی موفق نبوده‌ایم و این مشخص است.

دخیل عباس در پایان نیز تصریح كرد: انسان کنجکاو است و دنبال قرار گرفتن در فضای بزرگ‌تر است و وقتی امکانات وجود دارد می‌خواهد از آن استفاده کند، اما باید یاد بگیرد و فرهنگ استفاده از آن را داشته باشند و نباید با برخوردهای سلبی با آنها برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز