خبرگزاری کار ایران

پورمختار به ایلنا خبرداد:

۶ نماینده امضاکننده طرح سوال از رییس‌جمهور منصرف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶

سوال از رئیس جمهور در این زمان به صلاح کشور نیست/استیضاح وزیر جهاد کشاورزی احتمالا یکشنبه در صحن علنی برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: 5 الی 6 نفر از امضاکنندگان امضای خود را از طرح سوال از رئیس‌جمهور قرار است پس بگیرند  و ممکن است طرح سوال از رئیس جمهور منتفی شود.

محمدعلی پورمختار درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با اینکه 5 شرکت تولیدی لبنیات در کشور طی نامه ای به وزیر صنعت و تجارت و معدن اعلام کردند که اگر به این واحدها کمک مالی نشود تا ماه دیگر ورشکست خواهند شد گفت: نمی دانم علت نامه نوشتن این شرکت های تولیدی برای چیست چراکه با گران شدن اقلام در کشور قیمت لبنیات و شیر نیز به دو برابر رسیده است.

وی در ادامه افزود: اگر شرکت های تولیدی نامه های خود را به کمیسیون اصل 90 ارسال کنند قطعا این کمیسیون مواردی را که این شرکت ها در نامه‌شان به آنها اشاره کرده‌اند بررسی خواهد کرد.

نماینده کبودر آهنگ در خانه ملت تصریح کرد: هر واحد تولیدی که فکر می‌کند در آستانه ورشکستگی قرار دارد و یا اینکه از سوی مراجع اجرایی به آنها کمکی نمی‌شود می تواند گزارش خود را به کمیسیون اصل 90 ارسال کند تاکمیسیون نیز به نامه آنها رسیدگی نماید.

رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی در رابطه با زمان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعد از اینکه استیضاح وزیری در هیات رئیسه وصول شد یک هفته بعد استیضاح انجام می‌شود و احتمال دارد که استیضاح خلیلیان روز یکشنبه برگزار شود.

پورمختار در ادامه در رابطه با این که بسیاری از اصولگرایان مجلس در صدد هستند با رایزنی طرح سوال از رئیس جمهور را حل و فصل نمایند گفت: بهتر است در این برهه از زمان که چند ماهی بیشتر به پایان دولت دهم باقی نمانده است کمی واقع بینانه نگاه کنیم و به دنبال ایجاد التهاب در کشور نباشیم.

وی گفت: نمایندگان می توانند مسائل و مشکلات خود را با رایزنی و نشست هایی با رئیس جمهور حل و فصل کنند چراکه سوال از رئیس جمهور در این زمان به صلاح کشور نیست.

پورمختار  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور امضای خود را پس گرفته اند یا خیر خاطرنشان کرد: 5 الی 6 نفر که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند به خود من گفته اند که امضایشان را می خواهند پس بگیرند چراکه آنان نیز معتقدند باید با رایزنی و تعامل مشکلات کشور راحل و فصل کنند.

وی در پایان اظهار  کرد:احتمال بسیار دارد که طرح سوال از رئیس جمهور منتفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز