خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور به ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی با حضور صالحی

در این جلسه علاوه بر بررسی نتایج اجلاس کنفرانس اسلامی در عربستان، دیدگاه‌هایی از سوی اعضای کمیسیون امنیت ملی در خصوص توسعه اقدامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سازمان عدم تعهد عنوان شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در این جلسه فوق العاده که وزیر امور خارجه و جمعی از کار‌شناسان مسائل بین المللی در آن حضور داشتند در مورد نتایج کنفرانس اسلامی بحث و تبادل نظر شد همچنین هماهمنگی‌های لازم جهت برگزاری اجلاس عدم تعهد نیز صورت گرفت.

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون به منظور بررسی جزئیات اجلاس عدم تعهد در تهران تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر بررسی نتایج اجلاس کنفرانس اسلامی در عربستان، دیدگاه‌هایی از سوی اعضای کمیسیون امنیت ملی در خصوص توسعه اقدامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سازمان عدم تعهد عنوان شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در مورد کیفیت برگزاری این اجلاس و سطح افراد شرکت کننده در آن نیز مباحثی مطرح شد.

حقیقت‌پور افزود: به علت اینکه مسئولان برگزاری اجلاس درگیر امور مربوط اجلاس بودند این جلسه تنها در سطح وزیر و برخی از اعضای وزارت امور خارجه و جمعی از کار‌شناسان مسائل بین المللی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز