خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا در گفت و گو با ایلنا:

زندان‌های کشور با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۲

زندانهای موجود در کشور برای تامین نگهداری و حمل و نقل و بهداشت زندانیان با مشکلاتی بودجه‌ای مواجه هستند.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور پاسخگوی نیاز قوه قضاییه نیست.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در رابطه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در زمان بررسی بودجه در مجلس شاهد حضور بسیاری از روسای سازمان‌ها و نهاد‌ها به مجلس هستیم. روسای سازمان‌ها و نهاد‌ها برای رایزنی درفصل بودحه در کمیسیون‌ها حضور می‌یابندتا لابی و رایزنی‌هایی داشته باشند که بودجه سالیانه خود را افزایش دهند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: زندانهای موجود در کشور برای تامین، نگهداری و حمل و نقل و بهداشت زندانیان با مشکلاتی بودجه‌ای مواجه هستند که باید برای این موضوع ردیفی در نظر گرفته شود.

وی گفت: واقعا بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور پاسخگوی نیاز قوه قضاییه نیست.

نماینده ساری در بهارستان یادآور شد: در هفته جاری همچنین اعضای کمیسیون برنامه بودجه و مجاسبات میزبان سرپرست کمیته امداد و امام خمینی هستند و گزارش عملکرد برنامه‌های آتی و مشکلات نارسایی‌ها مربوط که توسط اعضا این کمیته ارائه خواهد شد را استماع می‌کنند.

همچنین اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات طرح خدمات رسانی به ایثارگران را در صحن علنی بررسی خواهند کرد. نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه در روز سه شنبه طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ ایران در زمینه واگذاری بخشی از تصدی‌های دولت به شهرداری‌ها را بررسی می‌کنند.

همچنین نمایندگان کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در کارگروه‌های تخصصی طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها و طرح مهرماندگار را باحضور دستگاههای اجرایی ذی ربط بررسی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز