خبرگزاری کار ایران

جزئیات دیدار نمایندگان مجلس با احمدی‌نژاد؛

فیاضی: جلسه امروز تبعات منفی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۰

اتفاقا نمایندگان امضا کننده طرح سوال هم در جلسه حضور داشتند و نقدهای خود را مطرح کردند و البته پاسخ‌های خوبی نیز دریافت کردندد و من معتقدم این جلسه بر حضور احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امشب رئیس جمهور با نمایندگان بر محور تفاهم حرکت قشنگی بود که با محور اقتصادی برگزار شد.


عبدالوحید فیاضی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، بعد از برگزاری جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با احمدی‌نژاد در خصوص محور‌های مورد بحث اظهار داشت: رئیس جمهور مشکلات اقتصادی را برخاسته از تحریم‌ها دانسته و بروز برخی مشکلات داخلی را زمینه ساز تقویت و تشدید این مشکلات معرفی کرد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نشست، تصریح کرد: برخی مخالف این جلسه بودند اما‌ای کاش چنین جلسه‌ای پیش از این برگزار می‌شد چرا که در جلسات علنی بازتاب‌های رسانه‌ای حاشیه می‌سازند اما آثار و تبعات چنین جلساتی منفی نخواهد بود و بازتابی تخواهد داشت.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به چگونگی تشکیل این جلسه خاطرنشان کرد: تشکیل این جلسه از مدتی پیش پیشنهاد نمایندگان مجلس و احمدی‌نژاد بوده است اما به طور خاص با دعوت احمدی‌نژاد از همه نمایندگان و البته با حضور نیمی از نماینده‌ها تشکیل شد.


وی در ادامه افزود: اتفاقا نمایندگان امضا کننده طرح سوال هم در جلسه حضور داشتند و نقدهای خود را مطرح کردند و البته پاسخ‌های خوبی نیز دریافت کردندد و من معتقدم این جلسه بر حضور احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

فیاضی یکی از محور‌های مطرح شده را بخشنامه ریاست جمهوری در خصوص دخالت نمایندگان دانست و گفت: به عنوان مثال بخشنامه ریاست جمهوری مبنی بر دخالت نمایندگان از سوی برخی نماینده‌های مجلس مطرح شد که احمدی‌نژاد این بخشنامه را نوعی حمایت از نمایندگان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز