خبرگزاری کار ایران

لاریجانی با رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در ایران دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۷

گفتگوهای دینی میان حوزه‌های علمیه ایران و الازهر مصر مانعی در برابر حرکت‌های تندروانه در جهان اسلام است.

رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش ایلنا، لاریجانی در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه روابط دو کشور در عرصه‌های مختلف گفت: گسترش همه جانبه همکاری‌های برادرانه میان ایران و مصر به عنوان دو کشور مهم اسلامی به سود اسلام است.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مهم گفتگوهای دینی میان صاحب نظران و علمای مذهبی در تحکیم پایه‌های دوستی و برادری افزود: گفتگوهای دینی میان حوزه‌های علمیه ایران و الازهر مصر مانعی در برابر حرکت‌های تندروانه در جهان اسلام است.


لاریجانی به سابقه دیرینه تاریخی و فرهنگی دو ملت ایران و مصر اشاره کرد و گفت: فرهنگ غنی و پیوندهای تمدنی نزدیک دو ملت بستر مناسبی برای تحکیم روابط دوستانه همه جانبه میان دو کشور است.


رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت گسترش همکاری‌های اقتصادی میان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز تاکید کرد.
در این دیدار رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران هم با قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از انقلاب مردم مصر گفت: مردم مصر هیچگاه حمایت‌های ملت مسلمان ایران را از فراموش نمی‌کند.


خالد السعید ابراهیم عماره به روابط تاریخی و تمدنی دو کشور اشاره کرد و افزود: همکاری و گفتگوهای مستمر میان مقامات دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و بین المللی می‌تواند به تقویت و تحکیم دوستی‌ها میان دو کشور کمک کند.
وی بر توسعه روابط دو کشور در سطوح مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز