خبرگزاری کار ایران

با ۱۶۷ رای نمایندگان مجلس؛

عباس صلاحی ناظر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شد

asdasd

۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تحت امضایی بخشی از حقوق خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص دادند / براساس این رای گیری مجلس شورای اسلامی دو هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند.

ایلنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز عباس صلاحی را به عنوانناظر در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی یک نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی را به عنوان ناظر در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی انتخاب کردند.

از مجموع ۱۸۶ رای ماخوذه عباس صلاحی با ۱۶۷ رای به عنوان ناظر در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از سوی نمایندگان انتخاب شد.
ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز از مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی که حضور فعال در مناطق به شدت زلزله زده ورزقان و اهر و هریس را داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تحت امضایی بخشی از حقوق خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص دادند و این گونه از این زلزله زدگان حمایت کردند.

نمایندگان مجلس همچنین در صحن علنی امروز تعطیلات دو هفته‌ای خود را که مقارن با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد می‌شود را به رای گذاشتند و به این ترتیب ۱۴۲ نماینده به تعطیلات دو هفته‌ای مجلس و صحن علنی رای موافق ۳۱نماینده رای مخالف و ۱۴ نماینده رای ممتنع دادند براساس این رای گیری مجلس شورای اسلامی دو هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز