خبرگزاری کار ایران

نماینده سیرجان در نطق میان دستور خواستار شد؛

دستگاه دیپلماسی زمینه حضور مهمانان جنبش عدم تعهد را در مناطق استانی فراهم کند

asdasd

برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها در تهران فرصت مغتنمی است تا مسئولان با اطلاع‌رسانی درست و صحیح از آن برای معرفی بیشتر بیداری اسلامی به سراسر جهان استفاده کنند.

ایلنا: نماینده مردم سیرجان در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان زمینه حضور میهمانان عدم تعهد در استان کرمان برای بازدید از مناطق این استان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروزمجلس‌ با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به عموم مسلمانان جهان به شرایط و تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز جبهه باطل با سرکردگی نظام استکبار تمام توان خود را برای مقابله با جبهه حق که محوریت آن اسلام ناب محمدی (ص) است، به کار گرفته ‌تا اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب کند.

وی با بیان اینکه «ملت بصیر، شریف و آگاه ایران اسلامی با بررسی دقیق شرایط اجازه عملی شدن توطئه‌های جبهه استکبار را نخواهند داد»، به راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود مردم بصیر ایران با حضور با‌شکوه خود در راهپیمایی روز قدس زمینه احیای بیشتر آرمان‌های امام راحل را فراهم کنند.

وی با دعوت از میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد برای سفر به استان کرمان، از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان خواست زمینه حضور میهمانان را در استان کرمان برای بازدید از مناطق این استان فراهم کنند.

حسن‌پور با هشدار به کشورهای منطقه که به گفته وی به دنبال پرورش تروریست هستند، خاطرنشان کرد: ‌ برخی کشور‌ها با حمایت از تروریسم در منطقه به دنبال پررنگ کردن جبهه استکبار و باطل هستند.

نماینده مردم سیرجان در ادامه به اجلاس جنبش عدم تعهد‌ها که قرار است ۵ تا ۱۰ شهریورماه به میزبانی تهران، برگزار شود، اشاره کرد و افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها در تهران فرصت مغتنمی است تا مسئولان با اطلاع‌رسانی درست و صحیح از آن برای معرفی بیشتر بیداری اسلامی به سراسر جهان استفاده کنند.

حسن‌پور از مسئولان خواست نسبت به کنترل تورم گرانی، کنترل بازار، نرخ ارز و جلوگیری از فسادآور شدن ارز اقدام کنند.

وی از وزیر کار خواست با اعزام هیئتی به سیرجان نسبت به رفع بیکاری در این استان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی حوزه انتخابیه خود، گفت: مسئولان باید درباره مشکلات سیرجان چاره‌اندیشی کنند، چراکه متأسفانه هیچ دستگاهی نسبت به مشکلات سیرجان پاسخگو نیست، افراد غیربومی و مهاجران خارجی از فرصت‌های سیرجان استفاده می‌کنند در حالیکه بومی‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند.

حسن‌پور همچنین از وزیر صنعت خواست برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارخانجات تعطیل شده و نیمه‌تعطیل، هیئتی را به سیرجان اعزام کند.

نماینده مردم سیرجان در پایان از رئیس‌جمهور خواست با اعزام برخی از اعضای هیئت دولت به استان کرمان مصوبات دور چهارم سفرهای استانی را بررسی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز