خبرگزاری کار ایران

حیدری طیب در گفت و گو با ایلنا؛

وعده اشتغال‌زایی احمدی‌نژاد در کرمانشاه محقق نشد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۱۴

در نشست با رحیمی نمایندگان خواستار اجرایی شدن پروژه‌ها و تخصیص اعتباراتی شدند که تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده کرمانشاه معتقد است رئیس جمهور در سفرهای استانی وعده‌هایی برای اشتغال زایی برای جوانان استان کرمانشاه داده که هیچ کدام تاکنون محقق نشده است.

سید سعید حیدری طیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نشست مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور برای حل مسائل اقتصادی استان بحث‌هایی را داشتند.

وی در ادامه افزود: اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از معاون اول رئیس جمهور اجرای مصوبات دولت در این استان را خواستار شدند.

عضو کمیسیون انرژی در خانه ملت گفت: در نشست با رحیمی نمایندگان خواستار اجرایی شدن پروژه‌ها و تخصیص اعتباراتی شدند که تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده است.

حیدری طیب پیگیری مسائل منطقه‌ای استان و در نظر گرفتن بودجه برای استان کرمانشاه در لایحه بودجه ۹۲ را از دیگر مطالبات نمایندگان استان کرمانشاه از معاون اول رئیس جمهور برشمرد.

وی بیان کرد: رسیدگی به بیکاری ۳۵درصدی کرمانشاه و اجرایی شدن وعده اشتغال زایی در سفرهای استانی را از دیگر مطالبات نمایندگان کرمانشاه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز