خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرداد:

کارگروه ویژه مجلس و وزارت کار تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۷۰

مایندگان مجلس در راستای نوسازی صنایع و مدیدریت شرکت های صنعتی تحت پوشش سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی و سایت ثت نام مشاغل خانگی سوالاتی را از وزیر پرسیدند.

عضوهیات رئیسه مجلس درباره حضور وزیر کار در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان از پاسخ وزیررفاه کار و تامین اجتماعی در خصوص سوالات خود قانع شدند ولی همگی معتقد بودند که باید برای رسیدگی به مشکلات مردم اقدامات کارشناسی باید صورت گیرد.


عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: قرار شد برای رسیدگی به مشکلات مردم کارگروه ویژه ای از نمیاندگان مجلس و وزارت کار تشکیل شود و موضوعات مربوط به اشتغال و مسائل اجتماعی را در یک زمان مشخص بررسی کنند.


 وی در رابطه با نشست اعضای کمیسیون اجتماعی با وزیر کار تعاون و امور اجتماعی در کمیسیون گفت: وزیر کار تعاون و امور اجتماعی در راستای پاسخگویی به سوالات چهار نماینده در  کمیسیون حضور یافت. نمایندگان مجلس در راستای نوسازی صنایع و مدیدریت شرکت های صنعتی تحت پوشش سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی و سایت ثت نام  مشاغل خانگی سوالاتی را از وزیر پرسیدند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:پس از بحث و گفت وگو میان نمایندگان و وزیر، نمایندگان به این نتیجه رسیدند که می بایست کارگروه ویژه ای از نمیاندگان مجلس و نماینده وزیر تشکیل شود و موضوعات را در یک زمان مشخص بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز