خبرگزاری کار ایران

تابش در گفتگو با ایلنا:

متن پاسخ خاتمی به مجلس هشتم قرائت نشد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۹۰

حق پاسخگویی برای آقای خاتمی محفوظ است حتی اگر الان پاسخی ندهند/در مجلس هشتم گزارشی از سوی کمیسیون اصل نود در صحن علنی مجلس قرائت شد که به ایشان در آن گزارش توهین شده بود كه آقای خاتمی جوابیه خود را به هیئت رئیسه فرستاد اما متاسفانه هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت نکرد..

نماینده اردکان در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت:‌ درست است که در نطق رسایی نماینده تهران از آقای خاتمی هم نامبرده شد اما بعید می دانم ایشان پاسخ رسایی را بدهد.

محمدرضا تابش در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا تاکید کرد:‌ در مجلس هشتم گزارشی از سوی کمیسیون اصل نود در صحن علنی مجلس قرائت شد که به ایشان در آن گزارش توهین شده بود.

تابش ادامه داد: بر اساس قانون و آئین نامه داخلی مجلس، آقای خاتمی حق پاسخگویی داشت و جوابیه خود را به هیئت رئیسه فرستاد اما متاسفانه هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت نکرد.

وی یادآور شد:‌ الان هم به ایشان توهین شد و طبق قانون این حق برای آقای خاتمی محفوظ است که پاسخ دهد اما با توجه به تجربه قبلی ایشان بعید می دانم که اصلا خاتمی به این بحث ورود کند و بخواهد پاسخ دهد.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم با تاکید بر اینکه من سخنگوی آقای خاتمی نیستم تاکید کرد:‌ حق پاسخگویی برای همه شهروندانی که  از تریبون مجلس به آنها توهین می شود باقی است بنابراین همین حق برای رجل سیاسی هم قطعا محفوظ است.

تابش با اشاره به اینکه حتی اگر خاتمی به رسایی پاسخ ندهد اما حقش همچنان برای پاسخگویی در هر زمانی باقی است، اظهار داشت:‌ حق پاسخگویی برای آقای خاتمی محفوظ است حتی اگر الان پاسخی ندهند اما افراد نباید از تریبون مجلس برای اهانت به دیگران استفاده کنند چراکه با این کارها چیزی از مجلس باقی نمی گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز