خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در گفتگو با ایلنا؛

جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات در مشهد مقدس برگزار می‌شود

احتمال دارد حاجی بابایی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور یابد/طرح تعیین نیروهای خدمتی از الویت‌های کاری کمیسیون بعد از تعطیلات است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در زمان تعطیلات یعنی روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه در مشهد مقدس تشکیل جلسه می‌دهد. 

قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در زمان تعطیلات در مشهد مقدس تشکیل جلسه می‌دهد گفت: اعضا کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور برخی از مسئولان دولتی در وزارت خانه علوم و تحقیقات و آموزش پرورش پیرامون مباحث آموزش و پرورش و تحقیقات عالی در روزهای ۱۴ و ۱۵ در مشهد مقدس تشکیل جلسه می‌دهند. 

نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال بسیار زیاد دارد برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاجی بابایی و دیگر مسئولان وزارت علوم و آمئوزش و پروش در جلسه کمیسیون حضور خواهند یابند. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات مورد پیگیری اعضا توسط هیئت رئیسه دسته بندی شده‌اند گفت: در پایان تعطیلات مجلس اعضا در نظر دارند طرح تعیین نیروهای خدمتی و شرکتی موسسات آموزشی و پیش دبستانی را که روزهای قبل از تعطیلات مجلس نیمه تمام مانده است را درصحن و کمیسیون بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز