خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

۸۰ درصد صنایع استان کرمانشاه غیر فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۶۳

دستگاه قضا باید تمهیداتی برای افرادی که به حبس بلند مدت محکوم می‌شوند در نظر بگیرند تا محکومین به حبس بتوانند هفته‌ای یک الی دو روز به میان خانواده‌های خود بازگردند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۸۰ در صد از صنایع استان کرمانشاه به دلیل عدم حمایت از تولید کاملا غیر فعال هستند و ۱۰ در صد از صنایع نیمه فعال و تنها ۱۰درصد از صنایع استان فعال است.

سید سعید حیدری طیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با وضعیت صنایع استان کرمانشاه گفت: ۸۰ در صد از صنایع استان کرمانشاه به دلیل عدم حمایت از تولید کاملا غیر فعال هستند و ۱۰ در صد از صنایع نیمه فعال و تنها ۱۰درصد از صنایع استان فعال است.

وی درباره برنامه‌های خود در سرکشی به حوزه انتخابیه گفت: نمایندگان استان کرمانشاه طی هفته جاری از زندان شهر کرمانشاه بازدید کردند و از نزدیک مشکلات زندانیان را بررسی کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خانه ملت خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت شخصیتی زندانیان توسط قضات در پرونده‌های مجرمین از دیگر اقداماتی است که می‌توان در راستای حبس زدایی ازآن بهره برد و قضات باید پرونده مجرمین را در صدور حکم حبس دسته بندی کند.

حیدری طیب تصریح کرد: دستگاه قضا باید تمهیداتی برای افرادی که به حبس بلند مدت محکوم می‌شوند در نظر بگیرند تا محکومین به حبس بتوانند هفته‌ای یک الی دو روز به میان خانواده‌های خود بازگردند تا حدودی بشود از این طریق از تعداد زندانیان در زندان را کاهش داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه ارائه گزارش عملکرد شش ماهه در مجلس شورای اسلامی به مردم کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دیدار مردمی و بازدید از صنایع و مراکز تولیدی از دیگر برنامه‌های خود در کرمانشاه است.

حیدری طیب در ادامه با انتقاد از عدم تعامل استاندار کرمانشاه با نمایندگان مجلس گفت: تاکنون با گذشت ۶ماه از دوره نمایندگی نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس می‌گذرد استاندار کرمانشاه در هیچ جلسه و نشستی از نمایندگان دعوت بعمل نیاورده است.

وی در ادامه در رابطه با تغییر استاندار استان کرمانشاه گفت: تاکنون رئیس جمهور هیچ کاری را با مطالعه انجام نداده است و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه شخصی در این دولت در کدامین پست باقی خواهد ماند و یا اینکه از کارش عزل می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: احمدی‌نژاد در عزل وزیر بهداشت و درمان نیز بدون مطالعه وارد عمل شد و التهاب را در حوزه سلامت ایجاد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: رئیس دولت بجای اینکه تمام تلاشش این باشد تا در زمان باقی مانده کاریش آرامش را در کشور ایجاد کند اما شاهد بودیم همواره پس از پایان سخنانش کشور دچار التهاب می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس می‌بایست در هفته آینده بحث سوخت و قاچاق بنزین را از الویت‌های رسیدگی در دستور کار قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز