خبرگزاری کار ایران

تحلیل محمد جواد کولیوند از چرخش مواضع اصولگرایان؛

اصولگرایان می‌خواهند جو جامعه را آرام کنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۵

برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها درنظر داریم بعد از ظهر امروز نشستی را با فرماندار و استاندار استان البرز برگزار کنیم. و موضوعات انتخاباتی استان را از نزدیک بررسی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: دبیران احزاب فعال کشور برای بررسی اصلاح قانون احزاب در هفته آینده در کمیسیون حضور خواهند یافت.

محمد جواد کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با فعالیت خود در حوزه انتخابیه گفت: تاکنون برای حل مشکلات مردم در امور مسکن با مسوولان بنیاد مسکن استان کرج نشست وجلساتی را برگزار کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: برای حل مشکلات نانوایان در تهیه آرد وتامین نان مردم در روزهای پایانی سال جاری و نزدیک شدن به سال ۹۲ نشست‌هایی را با فرماندار برگزارکرده‌ایم. همچنین در رابطه با حل مشکلات فرهنگیان نشستی را با مسوولان آموزش و پرورش برگزار کرده‌ایم.

کولیوند تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها درنظر داریم بعد از ظهر امروز نشستی را با فرماندار و استاندار استان البرز برگزار کنیم. و موضوعات انتخاباتی استان را از نزدیک بررسی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: تعامل استاندار البرز با نمایندگان در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و من فکر نمی‌کنم که ایشان بخواهند از سوی رئیس جمهور تغییر کند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در بهارستان در رابطه با حضور دبیران احزاب در کمیسیون شور‌ها در هفته آینده گفت: دبیران احزاب کل کشور که فعال هستند برای بررسی اصلاح قانون احزاب در هفته آینده در کمیسیون حضور خواهند یافت.

وی گفت: کلیات و ۴ بند ماده یک طرح اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس به تصویب رسیده است.

کولیوند با بیان این مطلب که طرح اصلاح قانون احزاب نزدیک به ۵۰ ماده است تصریح کرد: ظرف سه یا چهار هفته دیگر وقت کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی را به خود اختصاص خواهد داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در رابطه با طرح حسین طلا  برای شوراهای محله و منطقه گفت: قرار بود هفته گذشته با وزیر کشور نشستی را برگزار کنیم که به دلیل مشغله وزیر کشور این نشست برگزار نشد لذا در نظر داریم این طرح را با سفارش وزیر زیر نظر مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور بررسی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در بهارستان در رابطه با چرخش موضع برخی اصولگرایان در راستای فتنه گر نبودن نامزدهای انتخابات بیان کرد: احساس من این است که برخی اصولگرایان درنظردارند جو جامعه را در زمان انتخابات آرام نگه دارند.

کولیوند خاطرنشان کرد: به نظر من باید دستگاه قضا با تمامی مسببان و کسانی که باعث ایجاد فتنه ۸۸ در کشور شده‌اند و از اجرای قانون در کشور سرپیچی کردند برخورد کند.


عضو هیات رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: زمانی که فتنه گران به اشتباه خود پی نبرند و از کرده خود پیشمان نشوند نظام نمی‌تواند به آن‌ها اجازه دهند تا وارد عرصه شوند. اما این را هم نباید از خاطر دور نگاه داریم که دامن اسلام برروی همه باز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز