خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

ارائه طرح‌های ناقص کمکی به وحدت اصولگرایان نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۲۵

ائتلاف ۱+۲ برخی اصولگرایان هیچ کمکی به وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد کرد/ بیان ایده‌ها و عقیده‌های مختلف به بیان ایجاد شکاف در میان اصولگرایان نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اصولگرایان باید برای رسیدن به وحدت طرحی را ارائه دهند که همه اصولگرایان بتوانند درآن حضور یابند و اصولگرایان بدانند که ارائه طرح‌های ناقص کمکی به وحدت اصولگرایان نخواهد کرد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در راستای ائتلاف ۱+۲ برخی از اصولگرایان گفت: ائتلاف ۱+۲ برخی اصولگرایان هیچ کمکی به وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: بیان ایده‌ها و عقیده‌های مختلف به بیان ایجاد شکاف در میان اصولگرایان نیست و نمی‌توان با نگاه تهدید براصولگرایان نگریست اما می‌بایست اصولگرایان در راستای حفظ ارزش‌های خود گذشت و ایثار را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

نماینده اردبیل در خانه ملت با بیان این مطلب که همه افراد به دنبال قدرت هستند تصریح کرد: به نظر من کسانی که خطوط قرمز کشور را زیر پا می‌گذارند و ارزش‌های نظام را در سال ۸۸ برای رسیدن به اهداف خود نادیده گرفته‌اند همچنان مجرم هستند و باید دستگاه قضا با آنان برخورد کنند.

وی تاکید کرد: اگر این گروه در نظر دارند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در عرصه انتخابات حضور داشته باشند باید از رفتارهای گذشته خود دست بردارند و از مردم و نظام عذر خواهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز