خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی به ایلنا خبرداد:

واردات گوشت قرمز از برزیل محور سوال نمایندگان از وزیر کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۴۷

اصلاح قانون نظام پزشکی از موضوعاتی است که در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در هفته جاری باید در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: برای بررسی سلامت مردم در خصوص واردات گوشت قرمز از برزیل، اعضای کمیسیون می بایست وزیر کشاورزی را به کمیسیون دعوت کرده و در این زمینه سوالاتی را مطرح کنند.

علی ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با  مهمترین موضوعاتی کاری کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در هفته جاری گفت: بحث اصلاح قانون نظام پزشکی از موضوعاتی است که در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در هفته جاری باید در دستور کار اعضا قرار گیرد.

وی افزود: بررسی طرح انتزاع در صحن علنی از دیگر موضوعاتی است که اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی می‌بایست آن را پیگیری کند تا با رای بالایی در صحن علنی به تصویب نمایندگان برسد. طرح انتزاع از طرح هایی است که اگر در صحن علنی به تصویب نمایندگان برسد بیشتر مشکلات کشور در زمینه کشاورزی حل و فصل خواهد شد.

نماینده مبارکه در خانه ملت افزود: عدم واردات گوشت قرمز از برزیل به دنبال شیوع جنون گوشت گاوی در این کشور از دیگر موضوعاتی است که اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی می بایست در دستور هفته جاری خود قرار دهند.

این نماینده مجلس با بیان این مطلب که رسیدگی به وضع سلامت مردم از همه موارد اهمیتش بیشتر است خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع جنون گاوی در برزیل شش کشور جهان از جمله عربستان، ژاپن، اردن، شیلی، آفریقای جنوبی و چین واردات گوشت قرمز از برزیل را قطع کرده اند و لازم است این موضوع در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز